امام جمعه نیمبلوک : فرهنگ رضوی باید به صورت تبلیغی و عملی در جامعه ترویج یابد

قاین(پانا) _ امام جمعه نیمبلوک :کاروان خدام رضوی شمیم حضور معنوی امام رضا(ع) را در استان و شهرستان‌ها به نمایش گذاشتند و سبب شدند دوباره دل‌ها به سمت حرم مطهر رضوی روانه شود.

کد مطلب: ۹۲۶۵۲۲
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه نیمبلوک : فرهنگ رضوی باید به صورت تبلیغی و عملی در جامعه ترویج یابد

حجت الاسلام عبدالعلیم شرطی در جشن دهه کرامت که در مسجد جامع نیمبلوک برگزار شد، اظهار داشت: کاروان خدام رضوی شمیم حضور معنوی امام رضا(ع) را در استان و شهرستان‌ها به نمایش گذاشتند و سبب شدند دوباره دل‌ها به سمت حرم مطهر رضوی روانه شود.


او گفت: با حضور خدام رضوی دل مردم متوجه امام رضا(ع) شده و حضور خدام نیز اینطوری است که امام رضا(ع) وارد خانه شده تا تکریم کند.


امام جمعه نیمبلوک افزود: حضور کاروان‌های خدام رضوی از نظر روحی و روانی تاثیر خوبی بر جوامع بشری دارد و در همه جا مردم با جان و دل به استقبال کاروان می‌آیند.


شرطی تصریح کرد: پیام کاروان خدام رضوی به مردم عالم پیام ولایت امام رضا(ع) است و مردم نیز همچنان تحت ولایت پرچم امام هشتم بوده و هستند.


اوادامه داد: حضور کاروان خدام رضوی در شهرها بیعتی با امام رضا(ع) است و باید فرهنگ رضوی را در جامعه به صورت تبلیغی و عملی ترویج و توسعه دهیم.


امام جمعه نیمبلوک خاطرنشان کرد: ترویج تبلیغی بر عهده روحانیون و خطبا است اما حضور کارون با پرچم امام هشتم زمینه توسعه و ترویج عملی را قوی‌تر می‌کند.


شرطی اظهار کرد: استقبال از خدام رضوی هر ساله چشمگیر بوده و دل‌های عاشقان ثامن الحجج(ع) با نیت‌های مختلف به پنجره فولاد گره می‌خورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار