با رونق پروژه های عمرانی، مسیر توسعه شهر و رضایت مردم فراهم شده است

اصفهان (پانا) - شهردار اصفهان با اشاره به اینکه 14 تیرماه روز شهرداری ها را به همه تلاشگران در شهرداری اصفهان از جمله پاکبانان، آتش نشانان، کارگران و مدیران پرتلاش که در حال خدمت به مردم هستند تبریک می گویم، اظهار کرد: شهرداری با همه توان و امکانات خود، خادم مردم است و با ابزارهای مختلف تلاش می کند مشارکت شهروندان را در امور جلب کرده و صدای مردم را بهتر و بیشتر بشنود.

کد مطلب: ۹۲۶۶۹۷
لینک کوتاه کپی شد
با رونق پروژه های عمرانی، مسیر توسعه شهر و رضایت مردم فراهم شده است

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت اله نوروزی در مصاحبه زنده تلفنی با برنامه «سلام اصفهان» با اشاره به استفاده شهرداری اصفهان از همه ابزارهای موجود برای شنیدن بهتر و بیشتر صدای مردم، گفت: تاکنون 50 جلسه هم اندیشی با عنوان «اصفهان فردا» برای شنیدن صدای مردم با گروه های مختلف برگزار کردیم. همچنین از طریق صحبت با شهروندان در مناطق 15 گانه توانستیم با آنها ارتباط برقرار کنیم.
وی در خصوص ابزارهای در اختیار شهرداری برای افزایش مشارکت مردم گفت: ابزارهای مختلفی برای دریافت نظرات مردم وجود دارد. شهرداری از طریق سامانه ارتباطی 137 و سایت isfahan.ir آماده دریافت نظرات و ایده های شهروندان اصفهانی است.
وی گفت: هر هفته از پروژه ها و ابرپروژه های شهری مانند رینگ چهارم ترافیکی شهر، خط دو مترو و بسیاری از طرح های کوچک و بزرگ بازدید می کنیم و بر اساس اولویت بندی اقدامات را جلو می بریم، خوشحالیم که مسیر برای توسعه شهر و رفاه مردم فراهم شده است؛ چراکه رضایتمندی مردم و آبادانی شهر خواسته همه ماست.
نوروزی افزود: طبق قولی که داده بودیم و تصمیم استاندار اصفهان، زاینده رود در اصفهان جاری شد و امیدوارم این جریان دائمی باشد تا روح و روان مردم شاد و پرنشاط شود و نیز فضای سبز شهری از آب بهره مند شود و کشاورزان با امید به زندگی و کشاورزی خود ادامه دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار