انعقاد تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر با انجمن علمی و آموزشی محیط زیست و توسعه پایدار ایران

اسلامشهر(پانا) - دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر و انجمن علمی و آموزشی محیط زیست و توسعه پایدار ایران تفاهم نامه همکاری مشترک پنج ساله منعقد کردند.

کد مطلب: ۹۲۶۴۹۱
لینک کوتاه کپی شد
انعقاد تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر با انجمن علمی و آموزشی محیط زیست و توسعه پایدار ایران

معصومه سهرابی گفت: در راستای اهداف سند چشم انداز و سیاست‌های کلی نظام جمهوری اسلامی ایران و در جهت بهره مندی مستمر و نهادمند از خرد جمعی و از آنجا که ارتباط و همکاری بین مؤسسات علمی، آموزشی و پژوهشی می تواند به ارتقاء کمی و کیفی هدف ها و برنامه های مشترک یاری رساند، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر ضمن دیدار و گفتگو باجلال ولی الهی رئیس انجمن علمی آموزش محیط زیست و توسعه پایدار ایران، اقدام به انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک با این انجمن کرد.

او همکاری مشترک دوپایگاه علمی و پژوهشی قدرتمند در عرصه علم (انجمن و دانشگاه) را در پربارتر کردن وظایف و مسئولیت‌های هر دو بخش بسیار تاثیر گذار دانست و با اشاره به اقدامات پژوهشی صورت گرفته در حوزه‌های زیست محیطی در دانشگاه اسلامشهر، بر استفاده از ظرفیت‌ها و قابلیت های دانشگاه و انجمن در دسترسی به اهداف پژوهشی در حوزه‌های زیست محیطی و حرکت به سمت انجام پژوهشهای کاربردی و توسعه ای تاکید کرد.

معاون پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در ادامه، استفاده از توانایی های علمی و توسعه همکاری های آموزشی، تحقیقاتی و فناوری در جهت استمرار ارتباط سازمان یافته بین انجمن علمی آموزش محیط زیست و توسعه پایدار ایران و واحد اسلامشهر به منظور برطرف نمودن نیازهای متقابل را هدف اصلی در انعقاد این تفاهم نامه موثر دانست.

اوخاطرنشان کرد: این تفاهم نامه، در سه حوزه، آموزشی(برگزاری کارگاه‌های آموزشی، همایش‌ها و بازدید‌های علمی و کارآموزی دانشجویان)، پژوهشی (حمایت از چاب و انتشار کتاب، فعالیتهای تحقیقاتی مشترک، استفاده از توان علمی اعضاء هیات علمی وفناوری نوین ) و حمایت از تجاری سازی تحقیقات و فناوری‌های نو با رعایت مقررات مربوطه منعقد شده است.

معصومه سهرابی فراهم نمودن امکانات مناسب جهت انجام بهینه دوره کارآموزی، صدور گواهی پایان دوره، اولویت دهی به عناوین تحقیقاتی پیشنهادی و یا توافق شده طرفین، انتشار مقالات علمی حاصل از نتایج پروژه های تحقیقاتی مصوب با نام مشترک واحد اسلامشهر و انجمن، دعوت از متخصصان طرفین جهت حضور در سمینار‌های علمی و دوره های آموزشی فناوری و را از مهمترین سرفصل های مدنظر در این تفاهم نامه برشمرد .

اوو تاکید کرد: این تفاهم نامه بمدت پنج سال بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر و انجمن علمی آموزش محیط زیست و توسعه پایدار ایران منعقد شده و در صورت تمایل و تداوم فعالیت های مشترک هر یک از طرفین تفاهم نامه قابل تمدید خواهد بود.

/خبرنگار: محیا فرهمند نژاد/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار