رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای غرب استان تهران : توجه به ارزش های قرآنی راهی برای رشد و توسعه علوم و فناوری است

ملارد(پانا) - رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای غرب استان تهران گفت: انتظار می‌رود انسان توانمند در عصر حاضر، برخوردار از علم، دانش، فناوری، آموزه‌های دینی، مذهبی و فرهنگی باشد.

کد مطلب: ۹۱۷۶۰۰
لینک کوتاه کپی شد
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای غرب استان تهران : توجه به ارزش های قرآنی راهی برای رشد و توسعه علوم و فناوری است

مهدی فتح‌الله دربازدیداز غرفه‌های دانشگاهی نمایشگاه قرآن اظهار داشت: طبیعتاً دانشگاه به‌عنوان یک نهاد آموزش عالی، رسالت‌هایی بر دوش دارد و بنابراین مجموعه کتب قرآنی و کتب مرتبط با عترت و اهل بیت پیامبر(ص) و آثار مرتبط با قرآن و رساله‌هایی که به سرانجام رسیده از مجموعه آثار برگزیده جشنواره فرهنگی و هنری دانشگاه آزاد اسلامی هست که با موضوعات قرآنی در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت.

رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحدهای غرب استان تهران (شهرقدس،صفادشت و ملارد)تصریح کرد: غرفه دانشگاه آزاد اسلامی به همت واحدهای شهر قدس، شهریار، تهران شمال، تهران مرکزی و درمجموع با همکاری هم به‌عنوان نماینده دانشگاه آزاد اسلامی در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن حضور داشتند و آثار متعددی را در بخش‌های فرهنگی هنری برای نمایش در معرض دید عموم قرار دادند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی درباره توجه به علوم قرآنی و اهمیت آن در توسعه سرمایه‌های نیروی انسانی افزود: در نظام آموزش عالی که برای رشد و بالندگی نیروی متخصص تلاش می‌شود، ارتقای سطح توانمندی‌ها و مهارت‌های انسانی در توسعه سرمایه‌های انسانی حائز اهمیت است و شاید اگر بخواهیم نگاه دانشگاهی به این موضوع داشته باشیم دانشگاه‌ها عمدتاً در راستای مهارت‌های آکادمیک، تخصصی و کلاسیک متقاضیان و دانشجویان خودشان تلاش و فعالیت می‌کنند.

او یادآور شد: انتظار می‌رود که انسان توانمند در عصر حاضر در یک نهاد انقلابی و اسلامی از علم، دانش، فناوری و البته به طریق اولی از ویژگی آموزه‌های دینی، مذهبی و فرهنگی برخوردار باشد.

فتح الله تأکید کرد: اگر بتوانیم در مسیر توسعه و تجهیز ودر راستای حرکت به سمت پیشرفت و تحقق اهداف انقلاب اسلامی‌ گام برداریم به این ترتیب برمبنای انسان‌های شایسته، توانمند، آموزش‌مدار و غنی از آموزه‌های دینی و علمی می‌توانیم برای فرهنگ و آموزش کشورمان گام‌های مثبت و مؤثری برداریم.

/خبرنگار: سیده زهرا صمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار