رسانه ها نقش مهمی در بیان واقعیت ها دارند

بوشهر (پانا)_جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با تاکید بر نقش مهم رسانه در جامعه گفت: در راستای برگزاری کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر کمیته رسانه ای و فضای مجازی تشکیل شده است .

کد مطلب: ۹۲۶۲۷۹
لینک کوتاه کپی شد
رسانه ها نقش مهمی در بیان واقعیت ها دارند

سرهنگ عبدالرضا دشتی ظهر امروز در نشست با مدیران و فرهیختگان عرصه رسانه استان بوشهر با بیان اینکه تار و پود زندگی انسان‌ها به رسانه وابسته است اظهار داشت: اصحاب رسانه در تمام ابعاد جامعه و زندگی نقش مهم و موثری دارند. و مانند تیغ دولبه هستند.

سرهنگ عبدالرضا دشتی افزود: انحراف در فعالیت اصحاب رسانه سبب انحراف در بخش مهمی از جامعه می‌شود که این مهم بیانگر جایگاه رسانه در جامعه و لایه‌های زندگی است.

وی تاکید کرد: استکبار جهانی از رسانه ها برای تحقق اهداف خود در ضربه زدن به جامعه های مختلف استفاده می‌کند که این امر نشان دهنده جایگاه رسانه‌هاست.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه اصحاب رسانه نباید فعالیت خود را به حزب یا گروه خاصی محدود کنند گفت: با توجه به نقش تاثیرگذار اصحاب رسانه باید در راستای مطالبه جامعه از هیچ کوششی فروگذاری نشود.

و نباید فرهنگ مطالبه‌گری تنها در حوزه اقتصادی متمرکز شود بلکه در این راستا باید توجه ویژه‌ای به حوزه فرهنگی و اجتماعی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار