در راستای پروژه مهر :

مدرسه ۶ کلاسه ناحیه ۲ اهواز افتتاح شد

اهواز (پانا) - با حضور استاندار خوزستان و مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس، مدرسه ۶ کلاسه در ناحیه ۲ اهواز به همت خیرین مدرسه ساز و اعتبارات استانی افتتاح شد.

کد مطلب: ۹۲۶۱۵۳
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه ۶ کلاسه ناحیه ۲ اهواز افتتاح شد

در آیین افتتاح این مدرسه که در راستای پروژه مهر برگزار شد غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان ضمن تقدیر و تشکر از موسی پور خیر مدرسه ساز ، از کلنگ زنی ۲۸ مدرسه در اهواز خبر داد و افزود: کار خیر در کشور رواج پیدا کرده است و مردم در کار خیر از همدیگر سبقت می گیرند.
مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس تصریح کرد : این مدرسه در دو طبقه و با ۶ کلاس، در زمینی به زیر بنای ۷۷۰ متر مربع با هزینه ای افزون بر ۱۰ میلیارد ریال که دارای فضای آموزشی مناسب، آزمایشگاه و نمازخانه می باشد به بهره برداری رسید.
سیروس حسین پور مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز نیز افتتاح این مدرسه را بسیار ارزشمند دانست و مدارس را مکان اصلی رشد و بالندگی دانش آموزان که مسئولین آینده کشور هستند عنوان کرد.

حسین پور ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های خداپسندانه خیرین مدرسه ساز و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس خاطر نشان داشت : در شرایط کنونی کمک های خیرین در تامین زیر ساخت ها و بسترهای لازم برای پرورش و آموزش دانش آموزان، در خور توجه و در عین حال بسیار ارزشمند است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار