معاون مدیرکل و مدیرآموزش وپرورش شهرستان میناب:

ارزیابی استانی مدل تعالی مدیریت از مدارس ممتاز شهرستان میناب

برنامه و عمل گرایی دو عنصر در آموزش وپرورش نوین حول محور مدرسه است.

هرمزگان(پانا)-غلامرضا سالاری میری عنوان کرد: برنامه تعالی مدیریت مدرسه آموزش و پرورش را به سمت یک سیستم آموزشی مبتنی بر برنامه و عمل سوق می دهد.

کد مطلب: ۹۲۶۰۱۲
لینک کوتاه کپی شد
ارزیابی استانی مدل تعالی مدیریت از مدارس ممتاز شهرستان میناب

به گزارش خبرنگارپانا هرمزگان از شهرستان میناب، غلامرضا سالاری گفت : با حضور ارزیابان استانی مدل تعالی مدیریت ، مدارس ممتاز شهرستان میناب مورد ارزیابی قرار گرفتند.

سالاری ضمن توصیف مدل تعالی مدیریت مدارس اظهار کرد: برنامه تعالی مدیریت مدرسه آموزش و پرورش را به سمت یک سیستم آموزشی مبتنی بر برنامه و عمل سوق می دهد.

وی پاسخ گویی بیشتر و توجه به نیاز های جامعه را مورد تاکید قرار داد و افزود : بدین ترتیب تمامی فرآیندهای مدیریت در مسیر تحول قرار گرفته و تفکر بهبود مستمر به عنوان یک اصل و ارزش در مدارس نهادینه می شود.

معاون مدیرکل تصریح کرد: مدل تعالی مدیریت براساس سند تحول بنیادین آموزش وپرورش ،مدرسه محوری را مدنظر دارد و تمام اتفاقات آموزش وپرورش باید حول محور مدرسه باشد.

گفتنی است مدارس (متوسطه اول شاهد دخترانه شهید مصلحی،متوسطه دوم شاهد شهید ضرغام قاسمی و هنرستان دخترانه پویش در یک ماه گذشته پس از ارزیابی شهرستانی ممتاز و به استان معرفی شدند.*(آموزشگاههای نمونه حضرت فطمه «س»و هنرستان پویش در سال تحضیلی گذشته رتبه های برتر استانی را کسب نمودند.)*

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار