استقبال 15 هزار نفر از جشنواره های فرهنگی دانشگاه فرهنگیان

اصفهان(پانا)-مدیرکل فرهنگی دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: امسال حدود 15 هزار نفر از جشنواره های فرهنگی دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور استقبال کردند.

کد مطلب: ۹۲۵۹۹۳
لینک کوتاه کپی شد
استقبال 15 هزار نفر از جشنواره های فرهنگی دانشگاه فرهنگیان

سید کامران میرمعینی در آیین اختتامیه بیست و نهمین جشنواره فرهنگی و اجتماعی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان در بخش هنری در پردیس شهید رجایی اصفهان، اظهار کرد: آئین نامه اجرای جشنواره فرهنگی اجتماعی دانشگاه فرهنگیان از بهمن ماه سال گذشته در قالب 41 رشته و 5 بخش به استان ها ابلاع شد.

وی با بیان اینکه نزدیک به 15 هزار نفر در برنامه های فرهنگ امسال در دانشگاه فرهنگیان شرکت کردند، تصریح کرد: این استقبال بی سابقه است و نشان دهنده این است که جشنواره فرهنگی از برنامه هایی است که مورد اقبال دانشجو معلمان قرار دارد.

دبیر جشنواره فرهنگی دانشجو معلمان با بیان اینکه امسال دبیرخانه در 5 استان تشکیل شده است، گفت: استان های اصفهان، فارس، قم، یزد و خراسان رضوی هر یک، مسئول یکی از بخش های فرهنگی اجتماعی دانشگاه شده اند و بخش هنری در اصفهان اجرا شد که به حق استانی ویژه به لحاظ فرهنگ و تمدن غنی است.

میرمعینی گفت: امسال در بخش هنری، 300 اثر به مرحله کشوری راه یافتند که حدود 90 نفر دعوت و در مرحله نهایی باهم به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: بعد از این مرحله برگزیدگان برای حضور در مرحله ملی که آبان ماه در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود، رقابت خواهند کرد.

مدیرکل فرهنگی دانشگاه فرهنگیان کشور با بیان اینکه در آستانه سی امین سال برگزاری این جشنواره هستیم، اظهار کرد: مایه افتخار است و امیدواریم بتوانیم برای پیشبرد اهداف فرهنگی جامعه از پتانسیل خوب دانشگاه فرهنگیان در این زمینه استفاده کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار