در گفت‌و‌گو با پانا

امین زندگانی: هنوز صحبتی برای حضورم درسریال ملک سلیمان نشده است

تهران(پانا) - امین زندگانی می‌گوید کارگردان سریال «ملک سلیمان نبی» هنوز صحبتی برای حضور او در این سریال نکرده است و او اطلاعی از ساخت این سریال ندارد.

کد مطلب: ۹۲۵۹۰۷
لینک کوتاه کپی شد
امین زندگانی: هنوز صحبتی برای حضورم درسریال ملک سلیمان نشده است

«مُلک سلیمان» عنوان یک فیلم سینمایی محصول ایران است که در سال 1389 اولین بخشی از سه‌گانهٔ آن به روی پرده سینماها رفت. این فیلم روایت مقطعی از زندگی حضرت سلیمان است و در آن از فناوری‌های پیشرفته سی جی ای و دی ای استفاده شده‌است.
بعد از استقبالی که از سینمایی «ملک سلیمان» شد حالا شهریار بحرانی به فکر تولید سریال «ملک سلیمان نبی» برای تلویزیون افتاده است.
امین زندگانی در گفت و گو با خبرنگار پانا درباره حضورش در سریال «ملک سلیمان نبی» گفت: اولین باری که از این موضوع باخبر شدم از طریق فضای مجازی بود و متوجه شدم که کسی قصد ساخت این سریال را دارد اما حتی نمی‌دانستم که چه کسی کارگردانی آن را به‌عهده خواهد داشت.
وی افزود: نکته جالب این است که آن خبر با عکس بنده کار شده بود؛ درحالی که خودم هیچ اطلاعی از ساخت سریال ندارم. حتی نمی‌دانم چند درصد از این خبر صحت دارد. هنوز که صحبتی با من نشده است اما اگر از بنده برای بازی در این سریال دعوت شوم حتما به اطلاع رسانه‌ها خواهم رساند.
این بازیگر درباره ساخت قسمت دو و سه سینمایی «مُلک سلیمان» گفت: سال‌ها پیش صحبت‌هایی درباره ساخت قسمت‌های بعدی این سینمایی شد اما هیچوقت به صورت مستقیم گفت‌وگویی با من صورت نگرفت.
وی ادامه داد: نکته جالب اینجاست که آثار سینمایی که شاهد بودیم قسمت‌های دو و سه آنها ساخته شده است، در ابتدای ساختشان به هیچ عنوان این قضیه مطرح نبود، اما با استقبال مخاطبان یا هر دلیل دیگری سرمایه‌گذاران پروژه تصمیم گرفتند که قسمت‌های بعدی آن آثار ساخته شود. این در حالی است که در همان مراحل ابتدایی ساخت فیلم سینمایی «ملک سلیمان» قرار بود که قسمت‌های دو و سه آن نیز ساخته شود که متأسفانه این اتفاق رخ نداد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار