مراحل ساخت فیلم «ملک سلیمان» در یک مستند

خبرگزاری پانا:مجموعه مستند «ماجرایی بس عظیم» با نگاهی به پشت صحنه و مراحل ساخت فیلم سینمایی «ملک سلیمان» در سه قسمت 45 دقیقه‌ای از شبکه مستند پخش می شود.

کد مطلب: ۳۲۱۲۷۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا،کارگردان این مستند - ضمن اعلام این خبر، گفت: این مستند سه قسمتی در قالب «یک فیلم، یک حقیقت» به تهیه‌کنندگی ناهید دل‌آگاه ساخته شده است و در سه قسمت مراحل ساخت فیلم سینمایی ملک سلیمان را از زبان عوامل و بازیگران آن به تصویر می‌کشد. به این ترتیب که در قسمت اول به مراحل پیش تولید این اثر پرداخته‌ایم. در قسمت دوم تولید کار را بررسی کردیم و قسمت سوم نیز مراحل بعد از تولید فیلم سینمایی به تصویر کشیده می‌شود.


مهرابی از حضور بازیگرانی همچون امین زندگانی، مهدی فقیه، محمود پاک‌نیت و علیرضا کمالی در این مستند خبر داد و اضافه کرد: شهریار بحرانی کارگردان ملک سلیمان، محمد فرآورده تهیه‌کننده فیلم، حمید خضوعی ابیانه تصویربردار این فیلم سینمایی و چان کونگ وینگ سازنده موسیقی ملک سلیمان در مقابل دوربین «ماجرایی بس عظیم» حاضر شده‌اند و از مراحل کار، خاطرات و تجربیاتشان در تولید این فیلم سینمایی سخن گفته اند.


این کارگردان سینمای مستند در پایان اضافه کرد: این مجموعه سه قسمتی در کنار گفت و گو با عوامل و بازیگران ساخت این فیلم، از تصاویر پشت صحنه «ملک سلیمان» نیز استفاده می کند.


«ماجرایی بس عظیم» در سه قسمت 45 دقیقه‌ای از شنبه تا دوشنبه، 9 تا 11 اسفند ماه، ساعت 23 از شبکه مستند پخش می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار