در گفت و گو با پانا

کارگردان نمایش «پیک نیک در میدان جنگ» :مدیران فرهنگی کمک کنند تا روند رخدادهای فرهنگی کشور مثبت شود

تهران (پانا) - وحید گودرزی کارگردان تئاتر معتقد است تا زمانی که مسئولین از فعالیت‌های فرهنگی استقبال و حمایت نکنند اتفاق‌های مثبت رخ نخواهد داد.

کد مطلب: ۹۲۵۸۸۰
لینک کوتاه کپی شد
کارگردان نمایش «پیک نیک در میدان جنگ» :مدیران فرهنگی کمک کنند تا روند رخدادهای فرهنگی کشور مثبت شود

وحید گودرزی، کارگردان نمایش «پیک نیک در میدان جنگ» نوشته فرناندو آرابال اثر شرکت‌کننده شهرستان پاکدشت در دوازدهمین جشنواره تئاتر لبخند پاکدشت ویژه استان تهران است.
این کارگردان در گفت و گو با خبرنگار پانا ضمن ابراز خرسندی از حضور در این جشنواره و با اشاره به اینکه در منطقه پاکدشت به فعالیت هنری می‌پردازد، گفت: امیدواریم گروه‌های شرکت کننده از شهرستان‌های دیگر از حضور در این جشنواره لذت ببرند.
وی با اشاره به این که در بخش رقابتی در این جشنواره حضور دارد افزود: به‌خاطر حضور در این جشنواره خوشحالم و از میزبانی گروه‌های مختلف شهرستان‌های استان تهران راضی هستم امیدوارم جشنواره‌هایی از این دست با میزبانی پاکدشت ادامه پیدا کنند.
گودرزی در بخشی دیگر از این گفتگو، ضمن تاکید بر این امر که علاوه بر ایجاد فضای سالم رقابتی در میان گروه های هنری می بایست مردم از برگزاری این دست از جشنواره‌ها لذت ببرند، تأکید کرد: علاوه بر جشنواره‌های استانی و شهرستانی که در شهرستان پاکدشت برگزار می‌شود جشنواره تئاتر لبخند یک دوره با داوری علیرضا خمسه و امیر دژاکام در این شهرستان برگزار شد، امسال جشنواره لبخند و جشنواره تئاتر پاکدشت به صورت همزمان برگزار می‌شود و این جشنواره در اصل یک جشنواره است.

امیدوارم این جشنواره لبخند به روی مردم بیاورد
گودرزی با تاکید بر اینکه برگزاری این جشنواره در سال جاری می‌تواند زمینه‌ای برای جداسازی این جشنواره از جشنواره تئاتر پاکدشت باشد و به عنوان جشنواره مستقل کارکرد خود را در میان جشنواره‌های استانی و کشوری پیدا کند یادآور شد: امیدواریم با برگزاری این جشنواره مردم شهرستان پاکدشت به عنوان مخاطب اصلی حضور پیدا کنند و با خنده‌ای که تولید کنندگان آثار نمایشی در این جشنواره برای آن‌ها به ارمغان می‌آورند ذره‌ای از مشکلات روزمره خویش را به دست فراموشی بسپارند، سختی‌های زندگی خویش را آسان‌تر بگیرند و به زندگی لبخد بزنند.
این کارگردان با اشاره به اینکه لبخند مردم بهترین دستمزدی است که می‌توانند به برگزارکنندگان این جشنواره بدهند تاکید کرد: در این جشنواره دست اندرکاران تئاتر از شهرستان‌های مختلف حضور پیدا خواهند کرد و طی روزهای برگزاری این رخداد فرهنگی و هنری همه اهالی تئاتر استان تهران روزهای خوبی را با هم خواهند گذراند.
وی با اشاره به اینکه گردهمایی اهالی تئاتر می‌تواند به عنوان یک دستاورد مثبت در کنار این جشنواره برای آنان باشد گفت: تمام توان خویش را به کار گرفته‌ایم تا از تمامی ظرفیت‌های موجود در شهرستان پاکدشت برای برگزاری یک جشنواره مطلوب استفاده کنیم اما نمی‌توان گفت که برگزاری این جشنواره همه انتظارات برگزارکنندگان آن را فراهم کرده است.
گودرزی با اشاره به اینکه همواره ترجیح می‌دهد تا به جای پرداختن به نقاط منفی نقاط مثبت برگزاری یک جشنواره را در نظر بگیرد تصریح کرد: همواره تلاش کرده‌ام تا نقاط ضعف آثار خویش را به جای بیان کردن رفع کنم و بهبود ببخشم چرا که معتقدم به زبان آوردن بسیاری از مسائل و حل آن‌ها کمک نخواهد کرد.
وی با تأکید بر این که در یک قطعه جغرافیایی تا مسئولین دست اندر کار نخواهند هیچ پیشرفتی اتفاق نمی‌افتد، ادامه داد: در مدت زمان برگزاری جشنواره شاهد تلاش‌های گوناگون دست اندرکاران برگزاری جشنواره تا به امروز بوده‌ایم و باید گفت که تجهیز سه سالن موجود در شهرستان پاکدشت ره آورد برگزاری جشنواره استانی تئاتر لبخند است.
وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم برگزاری جشنواره‌های استانی زمینه‌ساز شکوفایی جوانه‌های فرهنگی و هنری در شهرستان‌های استان تهران از جمله پاکدشت باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار