فرماندار پاکدشت : مجدانه پیگیربرنامه‌های اوقات فراغت جوانان و نوجوانان خواهیم بود

پاکدشت(پانا)- فرماندار شهرستان پاکدشت در نشست ستاد ساماندهی گفت: هیچ روزی از تابستان بدون برنامه ریزی برای اوقات فراغت نخواهد گذشت.

کد مطلب: ۹۲۴۲۶۱
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار پاکدشت : مجدانه پیگیربرنامه‌های اوقات فراغت جوانان و نوجوانان خواهیم بود

ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان پاکدشت با محوریت ارائه برنامه های غنی سازی اوقات فراغت نهادها و دستگاه های متولی به دبیری ریاست اداره ورزش و جوانان تشکیل شد و دستگاه‌های شرکت کننده و اعضا به بحث و تبادل نظر پرداختند.

حسین طالقانی رئیس اداره ورزش و جوانان پاکدشت با اشاره به دستاوردهای حضور اخیر وزیر ورزش و جوانان و افتتاح و کلنگ زنی سه پروژه ورزشی این مهم را گامی مهم برای ارتقای ورزش شهرستان و غنی سازی اوقات فراغت جوانان برشمرد.

اوگفت: در نامه ای به وزیر ورزش مسائل و مشکلات این حوزه مطرح شده که اگر حتی چند مورد آن اتفاق بیفتد تحول خوبی در ورزش شهرستان شاهد خواهیم بود.

طالقانی از در دست اقدام بودن شش پروژه ورزشی نیز خبرداد و افزود: این مهم در هفته دولت و دهه مبارک فجر98 انجام خواهد شدو در بخش فرون آباد با فقر سرانه ورزش مواجه هستیم و برای رفع این مشکل به همراهی و همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر نیازمندیم.

هادی تمهیدی فرماندار شهرستان در ادامه مراسم گفت: هیچ روزی از تابستان بدون برنامه برای اوقات فراغت نخواهد گذشت و مجدانه پیگیر برنامه‌های اوقات فراغت جوانان و نوجوانان خواهیم بود چرا که بدون تردید دانش آموزان هر جامعه،‌ سرمایه های گران بهایی هستند که اگر مورد بی توجهی قرار گیرند برای جامعه مشکلات عدیده ای بوجود می آورند و باید سالها تاوان ضرر و زیان آنها پرداخته شود و همان اندازه که انسان، به رعایت الگوهای دینی تعهد دارد، در برابر توجه به اوقات فراغت نیزمسئول است.

حسین شیرازی معاون سیاسی انتظامی فرمانداری پاکدشت نیزدر خصوص مصوبات نشست قبلی اوقات فراغت تصریح کرد: در قران کریم نیز توجه به اوقات فراغت جایگاه خاص داشته و درباره موضوع فراغت در قران آیات زیادی وجود دارد،‌ تا جایی که خداوند در این خصوص در قران می فرماید: «فَإِذَا فَرَغْتَ فَانصَبْ» که به معنای آن است که هرگاه از امر مهمی فارغ شدی به امر مهم دیگری بپرداز.

او بیان داشت : در کشور ما اهمیت اوقات فراغت دانش آموزان به طور کلی با آغاز فصل تابستان و تعطیلی رسمی مدارس قوت زیادی به خود می‌گیرد و نیازمند است این بخش مهم نیز مانند برهه‌های دیگر در زندگی کودکان و نوجوانان مورد توجه قرار گیرد و ورزش، تعامل با همسلان، تقویت فعالیت‌های معنوی، کتابخوانی و بهره گیری مناسب از این فرصت تابستانه در دستور کار اعضا این نشست قرار دارد که به حول قوه الهی با همکاری سازمان ها و سایر ارگان های ذی ربط به انجام آن همت می کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار