مسولان اجرایی برای ساماندهی پایانه مرز مهران از دادستان این شهر تنها 10 روز فرصت دارند

ایلام (پانا) - دادستان مهران، از صدور مهلت ۱۰ روزه برای ساماندهی مشکلات نابسامان پایانه مرزی مهران برای مسولان اجرایی این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۵۸۰۲
لینک کوتاه کپی شد
مسولان اجرایی برای ساماندهی  پایانه مرز مهران از دادستان این شهر تنها 10 روز فرصت دارند

علی حاجیان در گفت و‌گو با رسانه‌ها اظهار داشت: مهلت 10 روزه به مسئولان اجرایی از جمله اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای، گمرک و پایانه،پست کنترلی بهرام اباد، متصدیان و مجریان صدور کارت تردد به گمرگ در خصوص مشکلات ومعضلات مرز(مسافرفروشی، حضور ارازل و اوباش در پایانه) داده می شود که این معضلات رفع شود و در صورت عدم انجام وظایف قانونی و اهمال در انجام وظایف که باعث مشکلات فوق شده پرونده قضایی برای مدیر متخلف تشکیل خواهد شد.

دادستان مهران گفت: متاسفانه برخی مدیران یا نمی توانند یا نمی خواهند که مشکلات حل شوند و به همین جهت در صورت عدم ساماندهی در مهلت مقرره باید منتظر اقدامات قضایی باشند.

وی اظهار داشت: به علت جمع نشدن موضوع پدیده زشت مسافر فروشی و حضور افراد فاقد مجوز و متخلف در مرز که اقدام به سیم کارت فروشی یا دلالی ارز می‌کنند و عدم برخورد مسولان متولی بعد از جلسات و توجیهات مکرر مهلت 10 روزه برای ساماندهی این مشکلات داده شده است.

لازم ب ذکر است مهران شهری با 30 هزار نفر جمعیت و یکی از شهرستان‌های استان ایلام است که همواره در فضای رسانه‌ای ایران و جهان برای خود جایی رزرو دارد، دوران 8 ساله دفاع مقدس و تعبیر زیبای حضرت امام(ره) که در آزادیش فرمود؛« مهران را خدا آزادکرد» و تا دروازه عتبات عالیات بودن و گذرگاه زائران اربعین حسینی، امروز از شهر مهران به عنوان بین الحرمین از آن نام می‌برند، ظرفیت‌های نفت و گاز و زمین‌های مساعد کشاورزی و پایانه مرزی آن که در صادرات کشور نقش آفرین است مهران را شهری استراتژی و با اهمیت تبدیل کرده است .

بعداز تذکرات امام جمعه مهران و ادامه بی توجهی‌ها از سوی روزمرگی مسولان این شهر دادستان مهران نیز وارد مسئله شده و برای برطرف کردن مشکلات این شهر فرجه 10 روزه تعیین کند تا شاید به حکم دادستان این مشکلات برطرف شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار