با صدور حکمی از طرف مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان:

رئیس آموزش و پرورش منطقه زنجانرود معرفی شد

زنجان (پانا) - جلسه تودیع و معارفه رئیس آموزش و پرورش منطقه زنجانرود با حضور معاون آموزش متوسطه استان و مشاور اجرایی مدیرکل برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۵۰۷۰
لینک کوتاه کپی شد
رئیس آموزش و پرورش منطقه زنجانرود معرفی شد

جلسه تودیع و معارفه رئیس آموزش و پرورش منطقه زنجانرود با حضور بهرامی معاون آموزش متوسطه اداره کل، احمدی نژاد مشاور اجرایی مدیرکل و سایر مسئولین و مهمانان برگزار شد.

ولی بیگلوئی بخشدار منطقه زنجانرود ضمن خیر مقدم به حضور میهمانان اداره کل و تسلیت شهادت امام صادق (ع) از زحمات جارچی تشکر کرد، وی از رئیس جدید آموزش و پرورش منطقه خواست نسبت به پیگیری دغدغه‌های منطقه علی الخصوص جذب حداکثری دانش آموزان اهتمام ویژه داشته باشند.

در ادامه جلسه بهرامی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان ضمن آرزوی توفیق برای دولت خدمتگزار، برای همکاران منطقه آرزوی موفقیت نمود.

وی گفت: «آموزش و پرورش یکی از ارکان های حساس و مهم در نظام جمهوری اسلامی می‌باشد که رشد و توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ارتباط مستمر با سایر بخش های جامعه را می‌طلبد.»

وی اظهار کرد: «تربیت انسان‌های فکور و بالنده جز مسئولیت‌های مهم این نهاد است و از سوی دیگر تأمین کننده نیروی انسانی فرهیخته در تمامی زمینه‌های سیاسی و اجتماعی و فرهنگی می‌باشد.»

وی تصریح کرد: «در طول این 40 سال عمر پر برکت انقلاب، آموزش و پرورش به لحاظ کمی و کیفی جهش قابل ملاحظه‌ای داشته است.»

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اخیرشان با فرهنگیان اذعان نمود پیشرفت‌های علمی در زمینه‌های مختلف تکنولوژی به برکت زحمات و خدمات معلمان بوده است. وی از فرهنگیان خواست تا با اهتمام به عملیاتی نمودن سند تحول بنیادین در راه ثمر بخشی این سند تلاش ویژه نمایند.»

وی ضمن تقدیر از زحمات جارچی رئیس اسبق منطقه، برای تقیلو آرزوی توفیق و موفقیت نمود.

جارچی ضمن طلب حلالیت از همکاران آموزش و پرورش منطقه زنجانرود که آنان را جزء خانواده فرهنگی خویش معرفی کرد از تلاش همکارانش درطی دوره خدمت در این منطقه تشکر نمود و با اشاره به اینکه همه ما فرهنگیان در سرنوشت دانش‌آموزان موثر هستیم از همکارانش خواست تا نسبت به امر تعلیم و تربیت همچنان اهتمام ویژه داشته باشند.

وی دو بعد مدیریت موفق را آزادی انسانها و افراد زیر مجموعه دانست چرا که در یک مدیریت موفق افراد با داشتن آزادی و وارستگی، داده‌های بی‌واسطه و کلان در اختیار مدیر قرار می‌دهند و طبیعتاً داده بیشتر باعث تصمیم‌گیری بهتر خواهد بود. دوم مدیر موفق با ارتباط بیشتر با افراد زیرمجموعه سیستم مدیریتی خویش از کانالیزه شدن اطلاعات توسط افراد خاص جلوگیری نموده و این امر موجب توفیق در امر مدیریت خواهد بود.

محمد رضا تقی لو رئیس جدید آموزش و پرورش منطقه زنجانرود نیز ضمن تشکر از حضور مسئولین و همکاران محترم برای جارچی آرزوی توفیق در ادامه مسیر خدمت در عرصه تعلیم و تربیت نمود.

وی ضمن تشکر از اعتماد مدیر کل آموزش و پرورش استان، از خداوندتوفیق خدمت به مردم فهمیم زنجانرود و کسب رضایت خدای متعال، فرهنگیان و مسئولین را خواست.

وی با اشاره به چالش‌های جدید آموزش و پرورش و تجربیاتش از بازدیدهای میدانی مدارس و مراکز پژوهشی 30 کشور اظهار امیدواری کرد تا با طراحی نقشه مدون، برنامه ریزی دقیق و نگاه جامع به مسایل مالی در حل مشکلات آموزش و پرورش بطور انقلابی عمل نمود.

وی ضمن اشاره به کسب رتبه اول اعتماد عمومی توسط قشر فرهنگی و معلمان در جامعه حل این چالش ها را در گرو بازسازی و آماده سازی نیروی انسانی فرهیخته دانست.

در پایان مراسم با تقدیم لوح سپاس از زحمات ولی‌اله جارچی تجلیل و محمد رضا تقیلو به عنوان رئیس آموزش وپرورش منطقه زنجانرود با حکم مدیر کل آموزش وپرورش استان زنجان معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار