معاون پژوهش وبرنامه ریزی آموزش و پرورش استان مرکزی :

349 داوطلب در آزمون الکترونیک انتخاب و انتصاب مدیران شرکت کردند

اراک (پانا) - معاون پژوهش وبرنامه ریزی آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: 349 داوطلب در آزمون الکترونیک انتخاب و انتصاب مدیران شرکت کردند.

کد مطلب: ۹۲۳۴۴۶
لینک کوتاه کپی شد
349 داوطلب در آزمون الکترونیک انتخاب و انتصاب مدیران شرکت کردند

«احمد حسینی» با اعلام این خبر افزود: از زمان آغاز به فعالیت سامانه انتخاب و انتصاب مدیران در نیمه دوم فروردین ماه 1398 تا پایان مهلت ثبت نام، 574 نفر از معلمان استان، آمادگی خود را جهت احراز پست مدیریت مدارس با ثبت نام در سامانه مذکور اعلام نمودند.

وی اظهار داشت: پس از انجام بررسی های لازم، در برنامه انتخاب وانتصاب مدیران مدارس، 531 نفر از داوطلبان واجدالشرایط بودند که 349نفر آنان در آزمون الکترونیکی شرکت کردند.

وی ادامه داد: این آزمون روز سه شنبه 28 خردادماه سال جاری در 15 مناطق آموزش وپرورش برگزار گردید.

حسینی بیان داشت: فرید بهرامی نماینده وزارت آموزش وپرورش از حوزه های اجرایی آزمون نواحی یک ودو اراک ، خمین وشازند بازدید کرد.

معاون پژوهش وبرنامه ریزی آموزش و پرورش استان مرکزی افزود: شرط قبولی در این آزمون کسب 60% از نمره قبولی در آزمون می باشد وداوطلبانی که حد نصاب را کسب کرده باشند در فرآیند مصاحبه شرکت خواهند کرد.

وی خاطر یادآور شد: انتخاب و انتصاب مدیران بر اساس شیوه نامه راهبری مدارس، در سال تحصیلی 99-1398 طی فرآیندی 12 مرحله ای انجام می شود که متقاضیان می بایست در آزمون مربوطه که به منظور سنجش مهارت علمی آنان برگزار می شد، شرکت می نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار