فرماندار جلفا: معلمان باید به دور از هرگونه دغدغه ذهنی و معیشتی به فکر تدریس باشند

سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نقشه راه معلمان باشد

تبریز (پانا) - فرماندار جلفا گفت: کارمند آموزش و پرورش و معلم آن قدر باید فراغت ذهنی داشته باشد که به دور از هرگونه دغدغه ذهنی و معیشتی و با فراغ بال فقط به فکر تدریس باشد.

کد مطلب: ۹۲۴۷۰۸
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار جلفا: معلمان باید به دور از هرگونه دغدغه ذهنی و معیشتی به فکر تدریس باشند

صادق احمدی در گردهمایی معاونین پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در جلفا، اهمیت و نقش آموزش و پرورش در ایجاد تغییر و تحول در جامعه را یادآور شد و بیان کرد: هرگونه تغییر در بطن جامعه از کانال آموزش و پرورش عبور می کند پس اهمیت آموزش و پرورش خیلی مهم است و همه دست اندرکاران این مجموعه باید متوجه مسئولیت خطیر خود باشند.

وی افزود: امروزه در جهان، در حوزه توسعه، این طرز تفکر که "هر فکری من دارم شما هم باید همان را داشته باشید" غیر قابل پذیرش است ولی متاسفانه ما هیچ گونه برنامه ای در آموزش پرورش بر اساس تئوری های توسعه یا تئوری های بومی نداریم و فقط سیاستهای ابلاغی وزارت را اجرا می کنیم.

احمدی به حفظ شان و جایگاه معلم در جامعه تاکید کرد و گفت: کارمند آموزش و پرورش و معلم آن قدر باید فراغت ذهنی داشته باشد که به دور از هرگونه دغدغه ذهنی و معیشتی و با فراغ بال فقط به فکر تدریس باشد.

وی، سند تحول بنیادین را به عنوان سند بالادستی آموزش و پرورش و نقشه راه دستگاه تعلیم و تربیت عنوان کرد و گفت: وزارت آموزش و پرورش جزو وزارتخانه های بسیار مهم است و باید به آموزش و پرورش کمک شود تا سند تحول به طور مناسب و شایسته اجرا شود.

فرماندار تبریز در ادامه بیان کرد: برنامه های و فعالیت های پرورشی و تربیتی در آموزش و پرورش اهمیت و جایگاه ویژه ای دارند و لازم است تمامی بخش های دیگر در حوزه پرورشی و برای تربیت آینده سازان میهن نیز کار کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار