جلسه کمیته استانی راه اندازی پایگاه های انتخاب رشته کنکور دانش آموزان سال 98

اردبیل (پانا) - جلسه کمیته استانی راه اندازی پایگاه های انتخاب رشته دانش آموزان، با حضور اعضای کمیته استانی در اتاق کار معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش اردبیل تشکیل شد.

کد مطلب: ۹۲۴۵۶۲
لینک کوتاه کپی شد
جلسه کمیته استانی راه اندازی پایگاه های انتخاب رشته کنکور دانش آموزان سال 98

دراین جلسه معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل در خصوص اهمیت انتخاب رشته و ارائه خدمات مشاوره ای انتخاب به داوطلبان، تبلیغ و اطلاع رسانی مناسب از طریق ارسال پیامک، چاپ و نصب بنر، تهیه وتوزیع بروشور و اطلاع رسانی مناسب به دانش آموزان از طریق مدیران دوره دوم متوسطه نواحی و مناطق استان تاکید کرد.

سید غلامحسن خلیلی موسوی افزود: ارائه عملکرد مناسب و مطلوب به دانش آموزان و ایجاد رضایت مندی در خانواده ها و وحدت رویه در پایگاه ها، توجیه مشاوران و عوامل اجرایی پایگاه ها در ارائه مطلوب خدمات انتخاب رشته به دانش آموزان مورد انتظار جدی است.

همچنین محمود مشکی رئیس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی آموزش وپرورش استان در ارتباط با مراحل انتخاب رشته و ارائه خدمات مشاوره ای کامل به داوطلبان با به کارگیری مشاوران دوره دیده و مجرب، ارائه خدمات انتخاب رشته حضوری در مناطق فاقد پایگاه به صورت جوار و استفاده از نرم افزار مناسب جهت انتخاب رشته مطالبی را بیان کرد.

این پایگاه ها در نواحی و مناطق استان« نواحی 1 و2 اردبیل، مشکین شهر، پارس آباد، گرمی، خلخال، بیله سوار، نمین » و مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی دانش آموزی استان آماده ارائه خدمات مشاوره ای به صورت حضوری و مجازی به داوطلبان کنکور سراسری و آزاد بعد از اعلام نتایج از سوی سازمان سنجش می باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار