معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان رضوی خبر داد:

ثبت نام بیش از 95 درصد دانش آموزان میان پایه استان در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان رضوی از ثبت نام بیش از 95 درصد دانش آموزان میان پایه استان در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۴۴۷۵
لینک کوتاه کپی شد
ثبت نام بیش از 95 درصد دانش آموزان میان پایه استان در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی

علی ابری اول معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان در این خصوص گفت: بیش از 95 درصد دانش آموزان میان پایه استان خراسان رضوی برای سال تحصیلی 99-98 در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی ثبت نام کرده اند و امیدواریم مابقی دانش آموزانی که هنوز موفق به ثبت نام نشده اند هرچه سریعتر در این خصوص اقدام نمایند.

وی افزود: برابر اعلام اداره کل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش، ثبت سفارش کتب درسی دانش آموزان میان پایه که هنوز موفق به ثبت نام در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی نشده اند، تا روز جمعه 14 تیرماه 98 تمدید گردیده است.

ابری اول تاکید کرد: تاریخ فوق آخرین مهلت ثبت نام دانش آموزان جامانده در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی بوده و بعد از مهلت مقرر به هیچ عنوان تاریخ ثبت نام در سامانه تمدید نخواهد گردید.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان رضوی تصریح کرد: در صورت عدم ثبت نام دانش آموزان میان پایه جامانده استان تا تاریخ فوق الذکر در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی، پرداخت کلیه هزینه های باربری، بارگیری و تخلیه کتب درسی از تهران تا مدرسه به عهده مدیران مربوطه خواهد بود و کتابرسانی استان در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ثبت نام تعداد 223 هزار و 782 دانش آموز ورودی پایه های اول ابتدایی، دهم متوسطه نظری و دهم شاخه فنی حرفه ای و کاردانش استان در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به آدرس اینترنتی www.irtextbook.com از روز یکشنبه 23 تیرماه 98 آغاز خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار