ثبت نام بیش از 186 هزار دانش آموز استان کردستان برای سال تحصیلی جدید

سنندج(پانا)-معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان گفت: براساس آخرین آمار تعداد 186 هزار و 832 دانش آموز دوره های تحصیلی مدارس دولتی و غیردولتی استان به صورت سیستمی در سامانه سناد ثبت نام کرده اند.

کد مطلب: ۹۲۸۲۰۶
لینک کوتاه کپی شد
ثبت نام بیش از 186 هزار دانش آموز استان  کردستان برای سال تحصیلی جدید

طالب محمدی معاون پژوهش آموزش و پرورش کردستان گفت: تا پایان روز 14 تیرماه 98 در دوره ابتدایی 137 هزار و 815 دانش آموز واجد شرایط، در دوره اول متوسطه 48 هزار و 858 نفر ، 20 نفر نوآموز در دوره پیش دبستان و 139 دانش آموز در آموزش و پرورش استثنایی ثبت نام کرده اند .

محمدی با بیان اینکه ثبت نام دانش آموزان برای سال تحصیلی 99-98 از خرداد ماه آغاز و برابر مهلت اعلام شده دانش آموزان باید تا پایان مرداد ماه 98 نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند؛ گفت: پیش بینی می شود امسال تعداد 300 هزار نفر در سامانه سناد ثبت نام کنند .

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه تسریع در انجام ثبت نام موجب می شود سال تحصیلی جدید به موقع و با نشاط و شادابی بیشتر آغاز شود؛ از اولیا و دانش آموزان خواست نسبت به انجام فرایند ثبت نام در اسرع وقت اقدام نمایند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ثبت نام دانش آموزان دوره متوسطه دوم ( نظری، فنی و حرفه ای و کاردانش) باتوجه به انجام فرایند هدایت تحصیلی آغاز نشده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار