مدیر عامل شرکت فرایندنوین استحکام سازه صندوق ذخیره فرهنگیان: عضویت بیش از 800 هزار نفر از فرهنگیان کشوردر صندوق ذخیره

بیرجند (پانا)- مدیر عامل شرکت فرایندنوین استحکام سازه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: از مجموع بیش از 900 هزار فرهنگی کشور بیش از 800 هزار نفر در صندوق ذخیره فرهنگیان عضویت دارند.

کد مطلب: ۹۲۳۹۷۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیر عامل شرکت فرایندنوین استحکام سازه صندوق ذخیره فرهنگیان: عضویت بیش از 800 هزار نفر از فرهنگیان کشوردر صندوق ذخیره

دکتر ناصر قاسمی مدیرعامل شرکت فرایند نوین استحکام سازه صندوق ذخیره فرهنگیان صبح امروز در گردهمایی مدیران آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان اظهار کرد: میانگین سرمایه گذاری در صندوق ذخیره فرهنگیان از 1/12 به 1/38 درصد افزایش یافته است.

او ضریب نفوذ صندوق ذخیره فرهنگیان در خراسان جنوبی را 85 درصد دانست و تصریح کرد: ضریب نفوذ صندوق ذخیره در کشور 82 درصد است.

مدیر عامل شرکت فرایندنوین استحکام سازه صندوق ذخیره فرهنگیان؛ از افزایش سرمایه این صندوق در خرداد و تیرماه سال جاری خبر داد و افزود: صندوق ذخیره فرهنگیان در صورت تخصیص زمین برای انبوه سازی و وجود متقاضی آمادگی مشارکت و سرمایه گذاری در تأمین مسکن فرهنگیان را دارد.

او ادامه داد: سرمایه صندوق ذخیره فرهنگیان در سال 96-97 به میزان 622 میلیارد تومان افزایش یافته که این از ترسیم دورنمایی مطلوب و روشن برای فرهنگیان کشور حکایت می کند.

قاسمی، با اشاره به انتخاب نمایندگان مؤسسه در استانها از افراد خوش نام و با معرفی و پیشنهاد مدیران کل آموزش و پرورش، ادامه داد: اعضای کارگروههای استانی مؤسسه نیز از مؤثرترین افراد در آموزش و پرورش هر استان ، با ریاست معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی و دبیری نماینده مؤسسه انتخاب شده اند.

قاسمی، با اشاره به 17 درصد سودآوری صندوق ذخیره به طور متوسط در هر سال ابراز داشت: امروز شرکت های زیر مجموعه صندوق ذخیره فرهنگیان به چند هلدینگ تخصصی تقسیم می شوند که هریک مأموریت خاص خود را دنبال می کنند.

مدیر عامل شرکت فرایندنوین استحکام سازه صندوق ذخیره فرهنگیان؛ با بیان این که آموزش و پرورش از هر حیث، پتانسیل و ظرفیت های سرمایه عظیم اجتماعی و قابل توجهی دارد، خاطر نشان کرد: امروز کسانی که سرمایه اجتماعی دارند، می توانند حرف اول را در جامعه بزنند.

او، با بیان این که صندوق ذخیره فرهنگیان بر اساس نیاز سنجی ها تصمیم به سرمایه گذاری در بخش های مختلف می گیرد، یاد آور شد: اگر آموزش و پرورش به سرمایه ها و داشته های خود توجه کند، نیاز به غیر نخواهد داشت.

قاسمی با تأکید بر این که آموزش و پرورش باید در رأس امور قرار گیرد، عنوان کرد: علت بروز ناهنجاری های اجتماعی در اولویت قرار نگرفتن آموزش و پرورش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار