مزرعه پرورش و تولید ماهیان زینتی شهرستان قاین به بهر‌ه‌برداری رسید

بیرجند (پانا) - مزرعه پرورش و تولید ماهیان زینتی شهرستان قاین با حضور رئیس سازمان شیلات ایران و جمعی از مسئولان استانی به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۹۲۳۹۲۴
لینک کوتاه کپی شد
مزرعه پرورش و تولید ماهیان زینتی شهرستان قاین به بهر‌ه‌برداری رسید

مزرعه پرورش و تکثیر ماهیان زینتی شهرستان قاین با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران،رئیس سازمان جهادکشاورزی استان خراسان جنوبی و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

غلامرضا قوسی رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی در مراسم افتتاح این پروژه اظهار کرد: در شهرستان قاین 4 استخر پرورش ماهی با ظرفیت 230 هزار قطعه ماهی فعال است.

او افزود: گوپی، مولی، پلاتی، دم شمشیری، فرشته ماهی، اسکار، گورامی، ماکروی سفید، زرد و آبی از انواع ماهی های زینتی تولید شده در استان است.

قوسی با بیان اینکه مساحت این کارگاه پرورش و تکثیر ماهیان زینتی در شهرستان قاین 700 متر مربع و حجم آبگیری آن یک هزار و 200 مترمکعب است، گفت: این کارگاه ظرفیت تولید 5 هزار قطعه ماهی زینتی را دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی بیان کرد: برای راه اندازی کارگاه پرورش و تکثیر ماهیان زینتی در شهرستان قاین 900 میلیون ریال سرمایه‌گذاری شده و برای 7 نفر اشتغال ایجاد کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار