عطایی: جذب ۴۲ هزارو۵۷۶ نفردر برنامه های اوقات فراغت سال 97 آموزش و پرورش ناحیه 4 تبریز

تبریز(پانا) -۴۲ هزارو۵۷۶ نفردر برنامه های اوقات فراغت سال 97 آموزش و پرورش ناحیه 4 تبریزجذب شده بودند و امسال ۳۱۰ مرکز و پایگاه تابستانی در این ناحیه پیش بینی شده است.

کد مطلب: ۹۲۳۷۴۵
لینک کوتاه کپی شد
عطایی:  جذب ۴۲ هزارو۵۷۶ نفردر برنامه های اوقات فراغت سال 97 آموزش و پرورش ناحیه 4 تبریز

سرپرست اداره آموزش و پرورش ناحیه 4 تبریز در مراسم افتتاحیه فعالیتهای تابستانی کانونهای فرهنگی و تربیتی گفت:در راستای کاهش نا هنجاریهای اجتماعی کنونی، مهمترین فرصتها همان پایگاهها فعالیتهای تابستانی می باشند.در حوزه های مختلف آموزش و پرورش بااستفاده بهینه و مطلوب، سالم و پویا و پرثمر از این امکانات باید فضا برای دانش آموزان محیا گردد.اعتماد به آموزش و پرورش این ظرفیت را دو چندان می کند.اطلاع رسانی و تبلیغ مناسب برای آحاد مختلف مردم صورت گیرد تا کسی از این امکانات بی خبر نماند.
وی افزود: مهمترین دستگاه دولتی استان درغنی سازی اوقات فراغت که رتبه برترارد آموزش و پرورش است.طبق شعاری که داریم "مدرسه تعطیل می شود ولی تربیت تعطیل نمی شود" با برنامه ریزیهای مناسب رو به رشد باید حرکت کنیم.در تابستان ۹۷ تعداد ۴۲ هزارو۵۷۶ نفر جذب برنامه های اوقات فراغت آموزش و پرورش ناحیه ۴ شده اند.۳۱۰ مرکز و پایگاه تابستانی در این ناحیه پیش بینی شده است.کانون یاغچیان نیز با۸۷ رشته مختلف،بیش از ۱۵ هزار نفر در این فعالیتها ثبت نام کرده است.
عطایی باتوصیه به اولیا ومربیان دانش آموزان گفت: دانش آموزان طبق علاقه مندی های خود کلاسها را انتخاب کنند تا بهروری بیشتر باشد.
تلاش شود تابستان ایام با نشاط، مطلوب و پویا برای دانش آموزان باشد
وی افزود:فعالیتهای تابستانی با محوریت یک نوع مهارت شغلی،هنری یا ورزشی همراه باشد. بویژه از فعالیتهای ورزشی غافل نباشیم.
با تشکیل نمایشگاه هنرهای دانش آموزان این چرخه مهارت آموزی را تکمیل کنیم.حتی می توان با فروش این محصولات و دست سازه ها چرخه کامل تر ایجاد کرد.
سرپرست اداره آموزش و پرورش ناحیه 4 تبریز گفت: فعالیتهای تابستانی سمت و سوی فرهنگی ،تربیتی، هنری و ورزشی به خود بگیرد نه درسی.دانش آموزانی با مشکلات مالی داریم که نمی توانند از این کلاسها استفاده کنند .کمک کنیم تا این دانش آموزان هم از این ظرفیتها استفاده کنند.

وی گفت:مبادا با بی تدبیری این فرصت را به تهدید تبدیل کنیم .با رعایت محرم سازی و مسائل قانونی بتوانیم بهترین تابستان را برای دانش آموزان رقم بزنیم. تجمل گرایی را کم کنیم و به اصل موضوع بپردازیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار