مدیر آموزش و پرورش دشتستان خبر داد؛

برگزاری آزمون ورودی مدارس استعدادهای در خشان برای ورود به پایه هفتم و دهم

دشتستان،بوشهر(پانا)_مدیر آموزش و پرورش دشتستان گفت: آزمون ورودی مدارس استعدادهای در خشان برای ورود به پایه هفتم و آزمون‌ استعدادهای درخشان و نمونه برای ورود به پایه دهم در برازجان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۳۵۸۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آزمون ورودی مدارس استعدادهای در خشان برای ورود به پایه هفتم و دهم

سیدحسن لواسانی فرد صبح دیروز در بازدید از محل آزمون مدارس استعدادهای درخشان اظهار داشت: هزار و 417 نفر دانش آموز امسال در آزمون ورودی مدارس نمونه و استعدادهای درخشان شرکت کرده اند.

وی با بیان اینکه آینده کشور در دست دانش آموزانش است و رشد آنان زمینه ساز توسعه هر جامعه ای است گفت: برای رشد دانش آموزان نیاز به یک برنامه ریزی مدون آموزشی و پرورشی است تا با کشف استعدادهایشان آنان را در مسیر درست هدایت کند.

لواسانی فرد افزود: آزمون مدارس استعدادهای درخشان برای ورودی پایه هفتم در روز سی ام خردادماه و برای ورودی مدارس نمونه و استعدادهای درخشان پایه دهم روز جمعه سی و یکم خردادماه برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش دشتستان تصریح کرد: از میان داوطلبان شرکت کننده در این آزمون تعداد 684 دختر و 733 پسر به عنوان متقاضی ورود به مدارس استعدادهای درخشان حضور داشتند.

وی گفت: از این میان تعداد 300 داوطلب دختر و۳۵۸داوطلب پسر متقاضی ورود به پایه هفتم مدارس استعدادهای درخشان و ۳۸۴ داوطلب دختر و۳۷۵ داوطلب پسر متقاضی ورود به پایه دهم مدارس استعدادهای درخشان بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار