آزمون تئوری مرحله کشوری شانزدهمین دوره مسابقات علمی کاربردی هنرستانهای کار دانش در بوشهر برگزار شد

بوشهر ( پانا ) کارشناس دفتر کار دانش وزارت آموزش و پرورش از برگزاری آزمون تئوری مرحله کشوری شانزدهمین دوره مسابقات علمی و کاربردی هنرستانهای کار دانش با شرکت پنجاه و چهار نفر دانش آموز در بوشهر خبر داد .

کد مطلب: ۸۱۵۸۳۱
لینک کوتاه کپی شد
آزمون تئوری مرحله کشوری شانزدهمین دوره مسابقات علمی کاربردی هنرستانهای کار دانش در بوشهر برگزار شد

فتحعلی جعفری کارشناس دفتر کار دانش و ناظر وزارت آموزش و پرورش در آزمون تئوری مرحله کشوری شانزدهمین دوره مسابقات علمی کاربردی هنرستانهای کار دانش در گفتگو با پانا بوشهر بیان داشت : این آزمون در بوشهر به تعداد پنجاه و چهار نفر از هنرجویان کار دانش در پانزده رشته مهارتی از شهرستانها و مناطق استان بوشهر همزمان با سراسر کشور در هنرستان رازی بوشهر برگزار شد .

جعفری افزود : هنر جویان در رشته های تاسیسات حرارتی و برودتی ، برق صنعتی ، جوشکاری ، تعمیر برق موتور خودرو ، تعمیر تراکتور ، نقشه کشی ساختمان ، خیاطی، تولید محتوی الکترونیکی ، حسابداری مالی ، طراحی سنتی ، عکاسی دیجیتال ، مدیریت خانواده ، طراحی و توسعه و صفحات وب شرکت کردند .

جعفری تصریح نمود : این مسابقات در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری با هدف اشاعه‌ی فرهنگ مهارت‌آموزی و کیفیت‌بخشی به آموزش‌های مهارتی در هنرستان‌های کاردانش برگزار می‌شود که مرحله شهرستانی و استانی را پشت سر گذاشته و امروز مرحله تئوری کشوری آن در تمام استان‌ها به صورت همزمان برگزار شده است .

جعفری خاطر نشان کرد : مرحله کشوری در تیر ماه در استان البرز برگزار خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار