مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی : اعزام 38 دانش آموز بیرجندی زیارت اولی به مشهد مقدس

بیرجند(پانا) ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از اعزام 38 دانش آموز نخبه علمی و زیارت اولی، از دبیرستان علامه فرزان بیرجند به مشهد مقدس خبرداد.

کد مطلب: ۹۲۳۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی : اعزام 38 دانش آموز بیرجندی زیارت اولی به مشهد مقدس

محمد علی واقعی در آیین بدرقه این دانش آموزان اظهار کرد: 4 مربی و سرپرست، در این اردوی سه روزه ی زیارتی- سیاحتی، دانش آموزان را همراهی می کنند.

او، اضافه کرد: این دانش آموزان با هدف زیارت حرم مطهر حضرت امام رضا (ع ) ، آشنایی با فرهنگ و آداب زیارت ، نقش دعا و نماز در سلامت جسم و روان ، انس با قرآن ، سبک زندگی اسلامی - ایرانی ، حجاب و عفاف و مهارت های زندگی به این سفر معنوی - فرهنگی اعزام شدند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، تجلیل از دانش آموزان برتر علمی این دبیرستان را یکی دیگر از اهداف این اردو برشمرد و تصریح کرد:فعالیت های اردویی ازجمله اهداف مهم تربیتی در آموزش و پرورش استان است و اجرای آن در اوقات فراغت تابستانی باعث تجدید قوای جسمی و روحی دانش آموزان می شود.

واقعی با اشاره به اعزام 38 دانش آموز زیارت اولی این آموزشگاه در تابستان سال گذشته یاد آور شد: این اردوی سیاحتی زیارتی نیز همانند سال قبل با برنامه منسجم، شامل شرکت در کارگاه های تربیتی، آشنایی با رفتارهای اردویی، بازدید از اماکن تاریخی، موزه ها، تفرجگاه ها و اماکن زیارتی همراه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار