افتخار آفرینی سرگروه های آموزشی شهرستان جم در استان بوشهر

جم،بوشهر(پانا)_مدیر آموزش و پرورش از کسب 4 رتبه برتر استانی توسط سرگروه های آموزشی دوره ابتدایی شهرستان جم خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۳۳۰۸
لینک کوتاه کپی شد
افتخار آفرینی سرگروه های آموزشی شهرستان جم در استان بوشهر

خلیل نیکخواه با ابراز خرسندی از این موفقیت ها، اظهار داشت: در سال تحصیلی گذشته فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان جم به موفقیت های بسیار ارزشمندی در سطح استان و کشور دست یافتند و برای شهرستان افتخار آفرینی کردند.

وی افزود: وجود پتانسیل و استعدادهای بسیار خوب در بین دانش آموزان شهرستان و فرهنگیان متعهد، هر ساله در سطح استان و کشور شاهد درخشش این عزیزان هستیم.

مدیر آموزش و پرورش جم بیان کرد: بر اساس ارزیابی عملکرد سالانه سر گروه های آموزشی توسط کارشناسی گروه های آموزشی استان، رتبه های برتر در پایه های مختلف به سر گروه های آموزشی مقطع ابتدایی شهرستان جم اختصاص یافت.

نیکخواه تصریح کرد: بنا به گزارش کارشناس تکنولوژی و گروه های آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر، سیما باقری سرگروه آموزشی پایه اول و طیبه رستم پور سرگروه آموزشی پایه دوم ابتدایی از شهرستان جم توانستند در بین شهرستان ها و مناطق 18 گانه استان به مقام دوم دست یابند.

مدیر آموزش و پرورش جم اضافه کرد: سلمان راستگو و مهدی عبدالهی سرگروه های آموزشی پایه های چهارم و ششم ابتدایی شهرستان نیز موفق به کسب مقام سوم استانی شدند.

نیکخواه با اشاره به عملکرد مطلوب سرگروه های آموزشی در استان بوشهر ابراز امیدواری کرد: با توجه به عملکرد بسیار خوب سرگروه های آموزشی شهرستان، انتظار می رود در مقطع متوسطه اول و دوم نیز شاهد موفقیت فرهنگیان جمی در استان بوشهر باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار