معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر:

سرگروه های پرورشی نوآور، خلاق و پیشگام در امر تربیت باشند

بوشهر(پانا)_معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: سرگروه های پرورشی نوآور، خلاق و پیشگام در امر تربیت باشند.

کد مطلب: ۹۲۹۴۶۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، سیروس فتحی در گردهمایی سرگروه های آموزشی درس پرورشی استان بوشهر با بیان اینکه اجرای صحیح سند تحول بنیادین از ماموریت اصلی آموزش و پرورش است، اظهار داشت: این سند زمانی مفید و اثرگذار خواهد بود که در برنامه‌های روزانه مدارس شکل اجرایی به خود بگیرد و سرگروه های درس پرورشی باید سعی در آمادگی زمینه‌های لازم برای اجرای سند در مدارس را داشته باشند.

وی تصریح کرد: سرگروه های پرورشی باید نوآور، خلاق و پیشگام در امر تربیت باشند و در این راستا اقدامات لازم را انجام دهند و از تجارب مفید برای ارتقا سطح کیفی آموزش استفاده کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان با بیان اینکه 36 سرگروه درس پرورشی در شهرستان ها و مناطق فعالیت دارند، افزود: برای سال تحصیلی پیش رو یک هزار و 500 نفر دبیر درس تفکر و سبک زندگی، معاون، مربی پرورشی و مشاور در استان فعالیت خواهند داشت.

رئیس امور تربیتی آموزش و پرورش استان بوشهر نیز در این گردهمایی اظهار داشت: اهمیت و نقش گروه های آموزشی درس پرورشی به عنوان یکی از محوری ترین حوزه های اثرگذار برکیفیت آموزشی و فعالیت های پرورشی و فرهنگی در کلاس های دروس پرورشی است.

محمود حقدوست ادامه داد: استقرار ساز و کارهای ارتقای توانمندی های معلمان برای مشارکت مؤثر آنان در برنامه ریزی که به تقویت هویت حرفه ای آنان می انجامد براساس یکی راهکارهای سند تحول بنیادین است که باید اهتمام جدی به آن داشت.

گفتنی است درپایان این گردهمایی، گروه های پرورشی استان ومناطق 18 گانه جهت برنامه ریزی و تبادل تجارب بهتر به سه قطب براساس شهرستان ها و مناطق همجوارتقسیم شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار