علی رمضانی : کانون‌ها بایدمکانی مناسب برای شکوفایی و شناسایی استعدادهای دانش آموزان باشد

تهران(پانا) - با حضور مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش، نشست هم اندیشی مسئولین و مدیران قطب یک کانون های فرهنگی تربیتی کشور در کانون فاطمیه(س) باقرشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۲۸۱۷
لینک کوتاه کپی شد
علی رمضانی : کانون‌ها بایدمکانی مناسب برای شکوفایی و شناسایی استعدادهای دانش آموزان باشد

رمضانی مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: مدیران کانون‌ها به عنوان رؤسای این مراکز باید با علاقه و انگیزه در جهت رشد و پیشرفت هر چه بیشتر کانون‌ها گام بردارند.

او با اشاره به اینکه این جلسات و نشست‌ها بهترین فرصت برای هم اندیشی، مشورت کردن و استفاده از نظرات و تجربیات یکدیگر است، تاکید کرد: کیفیت بخشی و ایجاد فضای امیدبخش از اهم فعالیت‌های کانون‌ها می باشد، که باید با فراهم آوردن این فضا، نشاط و انگیزه را برای جذب دانش آموزان بیش از پیش فراهم آوریم.

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: استفاده از ظرفیت‌های موجود از دیگر مواردی است که باید با برنامه ریزی و دقت هر چه تمام از آن به نحو مطلوب استفاده کرد.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه کانون‌ها باید مکانی مناسب برای شکوفایی و همچنین شناسایی استعدادهای دانش آموزان باشد، تصریح کرد: باید با برنامه ریزی و بینش مدبرانه برای جذب دانش آموزان تلاش کرد.

رمضانی تاکید کرد: مدیران و نیروی انسانی که در کانون‌ها فعالیت می کنند باید علاوه بر داشتن علاقه ، دغدغه مند نیز باشند تا بتوانند دلسوزانه و با انگیزه بیشتر در این مراکز کار خود را انجام دهند.

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: باید با برنامه ریزی دقیق و هم اندیشی در جهت پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت از آن چه که در توان داریم دریغ نکینم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار