امسال در کازرون از سه طرح بهداشت و درمان بهره‌برداری می‌شود

شیراز (پانا) - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام پیشرفت مناسب و بالای ۹۰ درصد سه طرح بیمارستانی در شهرستان کازرون گفت: این طرح ها امسال در هفته دولت به بهره‌برداری می رسد و مردم کازرون از خدمات آن برخوردار می شوند.

کد مطلب: ۹۲۲۶۰۹
لینک کوتاه کپی شد
امسال در کازرون از سه طرح بهداشت و درمان بهره‌برداری می‌شود

دکتر عبدالخالق کشاورزی روز سه شنبه در حاشیه بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس از پروژه‌های ناتمام حوزه بهداشت و درمان شهرستان کازرون افزود: کلینیک ویژه بیمارستان ولیعصر (عج) کازرون با اعتباری بالغ بر ۳۴ میلیارد ریال و زیربنای یک هزار و ۹۰۰ مترمربع و ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی، آماده بهره برداری در هفته دولت است.
کشاورزی از بهره برداری از بخش شیمی درمانی و تشخیص زودهنگام سرطان بیمارستان ولیعصر (عج) کازرون در هفته دولت خبر داد و گفت: با راه اندازی این بخش از بیمارستان ولیعصر (عج)، مرکز تشخیص زودهنگام سرطان قطب غرب استان فارس، فعال می‌شود.
وی با اشاره به راه‌اندازی بخش دیالیز بیمارستان شهید «فرج الله رضازاده» در هفته دولت، از اختصاص مبلغ ۶ میلیارد و پانصد میلیون ریالی بنیاد برکت به بیمارستان ولیعصر (عج) برای بهسازی بخش‌های این مرکز درمانی، خبر داد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه شهرستان کازرون نیازمند مرکز درمانی تخصصی مناسب‌تر است، اضافه کرد: مجوز و پروانه بهره‌برداری بخش‌های اورژانس و سرپایی بیمارستان امام علی (ع) به نام دانشگاه آزاد اسلامی صادر شده است و امیدواریم، بخش‌های بستری هم در آینده راه اندازی شود.
کشاورزی همچنین تعهد دانشگاه علوم پزشکی شیراز را در راستای همکاری تیم پزشکی بیمارستان ولیعصر (عج) با دانشگاه آزاد اسلامی، اعلام کرد.
محمود رضایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس نیز در این بازدید با اشاره به پروژه‌های ناتمام حوزه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، از جمله کلینیک ویژه بیمارستان حضرت ولیعصر (عج)، بخش شیمی درمانی و تشخیص زودهنگام سرطان و تجهیز و راه اندازی بیمارستان امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی کازرون، بهره برداری از این خدمت را از مهمترین دغدغه‌ها و مطالبات مردم این شهرستان عنوان کرد.
داریوش دهقان فرماندار شهرستان کازرون هم با تقدیر از عملکرد دانشگاه علوم پزشکی شیراز در زمینه بهره برداری از چندین پروژه عمرانی این حوزه در سال گذشته، از اختصاص بودجه به دانشگاه آزاد اسلامی از محل ستاد اجرای فرمان امام (ره) خبر داد و ابراز امیدواری کرد با کمک این ستاد و منابع داخلی، در آینده نزدیک بخش‌های اورژانس و سرپایی این بیمارستان، راه‌اندازی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار