نشست کارشناسان مالی سازمان های دانش آموزی شمالغرب کشور در ارومیه برگزار شد

ارومیه(پانا)- نشست کارشناسان مالی سازمان های دانش آموزی شمالغرب کشور به میزبانی ارومیه در محل سالن جلسات سازمان دانش آموزی استان آذربایجان غربی برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۲۵۵۹
لینک کوتاه کپی شد
نشست کارشناسان مالی سازمان های دانش آموزی شمالغرب کشور در ارومیه برگزار شد

رییس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی به اهمیت توجه ویژه به امورات مالی این مجموعه اشاره کرد و گفت: شفافیت ضروری ترین اصل در بحث مدیریت موضوعات مالی است و همه برنامه ریزی های لام جهت تحقق این مهم باید از سوی متولیان امر صورت پذیرد.

حسین عباس زاده در خصوص نحوه هزینه درآمدها در سازمان دانش آموزی نیز گفت: در آمدهای موجود سازمان دانش آموزی باید برای اردوه ای دانش آموزی، بهبود عملکرد خبرگزاری پانا و برنامه های مرتبط دانش آموزی هزینه شود و عملکرد خارج از این موضوع خوشایند این مجموعه نیست.

وی گفت: سازمان های دانش آموزی استان ها نیز همانند سازمان دانش آموزی مرکز، باید برنامه های آموزشی برای مناطق و شهرستان ها داشته باشند چراکه طی سال های اخیر دستورالعمل ها و برنامه ریزی های مربوط به این بخش دست خوش تغییراتی بوده است.

مدیر امور مالی سازمان دانش آموزی مرکز نیز در این نشست به لزوم توجه همه جانبه به بحث مالی اشاره کرد و گفت: رعایت اصل شفافیت، انضباط مالی و قانون‌گرایی در کلیه حوزه‌های تحت پوشش همیشه در رأس فعالیت‌های امور مالی بوده است که برای تحقق این مهم همه بخش های سازمان دانش آموزی باید به بخش امور مالی توجه داشته باشند.

علی نیا افزود: موضوع واریز درآمدهای سازمان دانش آموزی به خزانه کمک بسیاری را به شفافیت مالی و درآمدهای سازمان کرده و توجه به این مهم مطالبه جدی مدیریت سازمان دانش آموزی مرکز و مجموعه مالی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار