برگزاری مرحله استانی پنجمین دوره از جشنواره خوارزمی دراردبیل

اردبیل (پانا) - مرحله استانی پنجمین دوره از جشنواره خوارزمی با حضور 263 نفر دانش آموز متوسطه دوره اول در کانون عصمت ناحیه 2 و پژوهشسرای بابا صفری اردبیل برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۲۴۳۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مرحله استانی پنجمین دوره از جشنواره خوارزمی دراردبیل

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش اردبیل در جریان بازدید از روند اجرای این جشنواره با بیان اینکه جشنواره نوجوان خوارزمی با اتخاذ " رویکرد کار آفرینی" در جهت شناسایی، تربیت و مدیریت دانش آموزان برگزار می شود، گفت: ایده یابی، پرورش ایده و ارزش آفرینی در فضای کسب و کار توام با نوآوری از جمله اهدافی است که در این جشنواره دنبال می شود.

یوسف قاسمی با عنوان اینکه فرصت آفرینی برای رشد و شکوفایی استعدادها و خلاقیت های دانش آموزان از اهداف دیگر این جشنواره است، خاطر نشان ساخت: این جشنواره در راستای ارتقا دانش، مهارت و نگرش دانش آموزان در زمینه پژوهش برگزار می شود.

رییس اداره متوسطه دوره اول آموزش وپرورش استان نیز در این بازدید اظهار کرد: ارتقای دانش، مهارت و نگرش دانش اموزان در زمینه پژوهش و شیوه کشف و حل خلاقانه مسائل و فرصت آفرینی برای رشد و شکوفایی استعدادها و خلاقیت های دانش آموزان از جمله اهداف جشنواره نوجوان خوارزمی می باشد .

فردین عزیزی با بیان اینکه جشنواره نوجوان خوارزمی در 6 محور برگزار می شود، گفت: 263 نفر از دانش آموزان مناطق و نواحی در مرحله استانی این جشنواره حضور داشتند .

او همچینن خاطر نشان ساخت: پژوهش، فعالیت های آزمایشگاهی، زبان و ادبیات فارسی، دست سازه، زبان انگلیسی، بازارچه کارو فناوری، 6 محور جشنواره نوجوان خوارزمی است، که دانش آموزان مناطق و نواحی در سه مرحله آموزشگاهی، منطقه ای و استانی شرکت می کنند.

رییس اداره متوسطه دوره اول آموزش وپرورش استان با بیان اینکه دانش آموزان منتخب در هفته اول مردادماه در مرحله کشوری این جشنواره به میزبانی استان اصفهان حضور خواهند داشت، تصریح کرد: سعی شده است داوران مرحله استانی از تمامی مناطق و نواحی انتخاب شود که پس از ارزیابی آثار اسامی منتخبین متعاقبا اعلام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار