رئیس سازمان دانش آموزی خوزستان ر همایش تجلیل از مربیان و مدیران پیشتاز سازمان دانش آموزی :

هدف کار تشکیلاتی سازمان دانش آموزی رشد مهارت در دانش آموزان است

اهواز (پانا) - مسرور ، رئیس سازمان دانش آموزی خوزستان دانش آموزان با حضور در تشکیلات پیشتازان سازمان دانش آموزی مهارت لازم برای حضور در جامعه و ایفای نقش را فرا می گیرند .

کد مطلب: ۹۲۲۲۸۷
لینک کوتاه کپی شد
هدف کار تشکیلاتی سازمان دانش آموزی رشد مهارت در دانش آموزان است

علیرضا مسرور رئیس سازمان دانش آموزی خوزستان صبح امروز دوشنبه 27 خرداد ماه در همایش تجلیل از مربیان و مدیران پیشتاز سازمان دانش آموزی ناحیه یک اهواز که در تالار همایش های شهید مطهری برگزارشد ، با اشاره به موفقیت های سازمان دانش آموزی ، گفت : بدون شک در کلیه موفقی های حاصله شده محور اصلی فعالیت مربیان و مدیران توانمند عضو تشکیلات هستند .

او با بیان اینکه در زمینه کمک رسانی به سیل زدگان اقدامات بسیار منحصر به فردی از سوی سازمان دانش آموزی ناحیه یک اهواز صورت گرفت ، افزود : تجمیع واسپاری های وزارت آموزش و پرورش در سازمان دانش آموزی ، نشان از حرکت وزارت به سمت ارتقاء نگاه و جایگاه سازمان دانش آموزی است .

مسرور واگذاری بوفه مدارس ، پوشاک دانش آموزان ، سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان را اقداماتی مثبت در جهت فعالیت اثر بخش سازمان دانش آموزی دانست و تصریح کرد : سازمان دانش آموزی نهادی عمومی و غیر دولتی است و این واسپاری های موجب تقویت هرچه بیشتر اقدامات ، فعالیت ها و برنامه های سازمان دانش آموزی خواهد شد .

رئیس سازمان دانش آموزی خوزستان یکی از اهداف سازمان دانش آموزی را ایجاد و رشد مهارت در دانش آموزان عنوان کرد و گفت : دانش آموزان با حضور در تشکیلات پیشتازان سازمان دانش آموزی مهارت لازم برای حضور در جامعه و ایفای نقش را فرا می گیرند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار