بازدید نماینده مردم بویراحمد و دنا از محل وقوع حادثه غرق شدن جوان پاتاوه ای

یاسوج (پانا) - نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بهمراه تنی چند از مدیران از محل وقوع حادثه غرق شدن جوان پاتاوه ای بازدید بعمل آورد.

کد مطلب: ۹۲۱۶۵۶
لینک کوتاه کپی شد
بازدید نماینده مردم بویراحمد و دنا  از محل وقوع حادثه غرق شدن جوان پاتاوه ای

بدنبال غرق شدن یکی از جوانان منطقه پاتاوه در رودخانه بشار و ناپدید شدن وی که علیرغم تلاش همه نیروهای امدادی تلاش برای پیدا کردن وی بی نتیجه مانده است عصر روز جمعه نماینده مردم بویراحمد به همراه فرماندار و مدیران شهرستان دنا ،و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان از محل وقوع حادثه بازدید بعمل آوردند .
غلام محمد زارعی در این بازدید اظهار کرد : با توجه به حادثه تاسف بار اخیر که در محدوده بخش پاتاوه اتفاق افتاد و یکی از حوانان عزیز روستای بادنگان در حین شنا در رودخانه بشار ناپدید شد ، پی گیری های هلال احمر، آتش نشانی، سپاه ،نیروی انتظامی و نیروی دریای سپاه ماهشهر برای جستجوی جوان غرق شده انجام کرفته که بدلیل موقعیت منطقه ای که حادثه در آن اتفاق افتاده بود هنوز موفقیتی برای یافتن جسد جوان حاصل نشد .
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد : امروز به اتفاق فرماندار مدیران و خانواده در دغدار در روستای شترخواب از نزدیک صحبت های این خانواده داغدار شنیده شدو توضیحات مسئولین نیز داده شد.
زارعی افزود: انشالله بتوانیم با کمک گرفتن از امکانات تخصی و تجهیزاتی که از استان های خوزستان چهارمحال بختیاری و فارس گرفته شده است و با کمک گرفتن از نیروی های تخصصی و امکانات بیشتر انشالله عملیات را تا رسیدن به نتیجه نهایی دنبال کنیم .
وی تاکید کرد: مقرر شد از شرکت ملی گاز که دارای کمپ هایی در نزدیکی محل حادثه هستند کمک بگیریم هر چند که همکاری کردند اما بهتر است از امکانات انان بیشتر استفاده کنیم و تمام تلاش های خود را برای پایان دادن به نگرانی خانواده داغدار بکار خواهیم بست .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار