دستور قاطع دادستان قم برای برخورد با آسیب های اجتماعی در شهر قم

قم (پانا) -دادستان قم مجددا دستورات قضایی قاطعی جهت برخورد با اسیب های اجتماعی و رفتارهایی که موجب جریحه دار نمودن عفت عمومی در سطح جامعه میگردد را به فرماندهی انتظامی استان صادر نمودند.

کد مطلب: ۹۲۱۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد
دستور قاطع دادستان قم برای برخورد با آسیب های اجتماعی در شهر قم

مهدی کاهه دادستان عمومی و انقلاب قم اعلام نمود : با توجه به ضرورت مقابله جدی با اسیب های اجتماعی خصوصاً در حوزه حجاب و عفاف و ارتقاء امنیت اخلاقی _ اجتماعی و برخورد قاطع با هنجارشکنان دستورات قضایی قاطع و بدون اغماض به ناجا ابلاغ نمودند.

وی اشاره کرد : در طی این دستورالعمل مقرر گردید ، ناجا با جرائم مشهودی مانند بدحجابی ، سگ گردانی ، رفتارهایی که موجب جریحه دار نمودن عفت عمومی در سطح جامعه میگردد و خودروهایی ، سرنشینان ان بدحجاب یا بدپوشش بوده ویا برای نوامیس ایجاد مزاحمت می نمایند و یا آلودگی صوتی دارند مقابله جدی و ضمن توقیف خودرو و به منظور اعمال مجازات قانونی به دستگاه قضایی معرفی کنند.

دادستان قم تصریح کرد: همچنین برخی افراد و اصناف مختلف به بهانه تبلیغ در کسب خود ، اقدام به انتشار تصاویر و محصولات مغایر با فرهنگ دینی در فضاهای مجازی نمایند که از مصادیق اعمال مجرمانه است ، فلذا پلیس فتای استان باید این افراد را شناسایی و دستگیر و به منظور برخورد و مجازات قانونی به مرجع قضایی معرفی نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار