واکنش رئیس شورای شهر قم به اختلاف‌نظر مسئولان در احداث تقاطع خیابان امام خمینی(ره) و کیوانفر

قم (پانا) - رئیس شورای اسلامی شهر قم در واکنش به اختلاف‌نظر مسئولان در احداث تقاطع کیوانفر و خیابان امام خمینی(ره)، گفت: وقت و هزینه‌های صرف شده در اختلاف‌نظرهای شخصی در ارائه خدمات به مردم حق‌الناس است.

کد مطلب: ۹۹۱۰۷۴
لینک کوتاه کپی شد
واکنش رئیس شورای شهر قم به اختلاف‌نظر مسئولان در احداث تقاطع خیابان امام خمینی(ره) و کیوانفر

عبدالله جلالی با اشاره به نحوه اولویت‌بندی پروژه‌های شهری برای اجرا، اظهار داشت: پروژه‌های عمرانی با توجه به نظر کارشناسان و طرح جامع مطالعاتی حمل‌ و نقل که مورد بازنگری و طرح تفصیلی شهر قرار گرفته اجرا می‌شود.
رئیس شورای اسلامی شهر قم پروسه طی شده در تصویب یک طرح شهری را مورد بررسی قرار داد و افزود: پس از طی مراحل قانونی یک طرح و تصویب نهایی، دیگر هیچ ارگانی نمی‌تواند از اجرای آن جلوگیری کند و زمان اجرای آن جز وظایف مدیران شهری است.
جلالی پروژه تقاطع غیر همسطح خیابان امام و کیوانفر را به‌عنوان نمونه‌ای از طرح‌های شهری مطرح کرد و گفت: این پروژه در شورای شهر تصویب‌شده و حتی با وجود اختلاف بین مدیران استانی و شهری، شورای حل اختلاف رأی بر اجرای این پروژه داده است.
وی وقت و هزینه‌های صرف شده در اختلاف‌نظرهای شخصی در ارائه خدمات به مردم را حق‌الناس خواند و بیان کرد: بهانه‌هایی مانند خدشه وارد شدن به منظر حرم نمای خیابان امام بدون مطالعه دقیق طرح تنها وقت و هزینه‌های اضافی به شهرداری و شورای شهر تحمیل کرده و حق‌الناس بوده و مدیران باید به این موضوع توجه کنند.
رئیس شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: گاهی شاهد اتفاقاتی در سطح شهر و سکوت مسئولان هستیم که به‌ هیچ‌ عنوان قابل‌ اغماض نیست، مانند ساخت‌ و سازهای صحن امام جواد (ع) حرم مطهر حضرت معصومه(س) که در حال اجراست.
جلالی تمام پروژه‌های تعریف‌شده در شهرداری را مطابق طرح تفصیلی اعلام کرد و ادامه داد: اختلاف‌های میان مدیران باید با هم‌فکری و هم‌افزایی حل‌شده و مانع خدمت‌رسانی به مردم و شهر نشود، زیرا ما برای خدمت به مردم پست‌های مدیریتی را قبول کردیم.
وی با تأکید بر خدمت‌رسانی شهرداری قم، بیان کرد: امروز کار کردن بسیار سخت بوده و تیم مدیریت شهری فعلی با نیت خدمت به مردم و رفع معضلات شهری فعالیت می‌کند و مهم‌ترین اصول این تیم حرکت در چهارچوب قانون است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار