قطار ساماندهی نیروی انسانی اداره کل تهران به منطقه 1 رسید

تهران (پانا) - فولادوند، مدیر کل آموزش و پرورش تهران در جلسه ساماندهی نیروی انسانی منطقه1 رضایت مندی شغلی و کیفیت آموزشی را در گرو ساماندهی صحیح نیروی انسانی اعلام کرد.

کد مطلب: ۹۲۱۵۱۸
لینک کوتاه کپی شد
قطار ساماندهی نیروی انسانی اداره کل تهران به منطقه 1 رسید

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش منطقه 1 شهر تهران، صبح چهارشنبه 22 خردادماه 1398 جلسه ساماندهی نیروی انسانی منطقه1 با حضور عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران؛ حدادی، معاون پژوهشی و برنامه ریزی نیروی انسانی، عدالت آذری، رئیس اداره طرح و برنامه و نمایندگان معاونت های اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران و نیز شورای مدیریتی و کارشناس مسئولان آموزشی منطقه1 در سالن کنفرانس دفتر مدیر آموزش و پرورش منطقه1 برگزار شد.

عبدالرضا فولادوند ضمن گرامی داشت یاد و خاطره محمدرضا حافظی رییس فقید مجمع خیرین کشور و تسلیت به خانواده ایشان و جامعه فرهنگی، ساماندهی به موقع و درست نیروی انسانی را یکی از عوامل مهم احساس رضایت شغلی در میان معلمان توصیف کرد و افزود اگر به دنبال کیفیت آموزشی، عدالت اداری و بروز انگیزه های مثبت در میان معلمین هستیم باید ساماندهی نیروی انسانی را جدی بگیریم.

حدادی، معاون پژوهشی و برنامه ریزی نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرروش تهران نیز از وضعیت مطلوب ساماندهی منطقه1 ابراز رضایت کرد و افزود با توجه به کمبود شدید نیروی انسانی در سطح شهر تهران و کل کشور، همه تلاشمان را باید بکار ببندیم تا در سال تحصیلی آینده دانش آموزان از این کمبود نیرو آسیب نبینند.

صادق صادق پور، مدیر آموزش و پرورش منطقه1 ضمن سپاسگزاری از حضور مدیرکل آموزش و پرروش شهر تهران و هیات همراه، از تلاش شبانه روزی همکارانش در ساماندهی به موقع نیروی انسانی در منطقه1 قدردانی کرد. صادق پور میانگین بالای سنوات خدمتی معلمان منطقه، وجود مدارس متعدد روستایی و عدم امکان ورود نیروهای جوان و انتقالی سایر استان ها به منطقه1 را از شرایط خاص ساماندهی در این منطقه برشمرد و بر ضرورت همکاری اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در تامین نیروی انسانی بویژه آموزگار مرد تاکید کرد.

طاهری، معاون پژوهشی و برنامه ریزی نیروی انسانی آموزش و پرورش منطقه1 در ابتدای جلسه گزارشی مفصل از عملکرد منطقه، فعالیت های انجام شده در حوزه ساماندهی، همراه با آماری مقایسه ای و دقیق در این باره ارائه کرد و افزود ساماندهی را از بهمن ماه 97 آغاز کرده ایم و در حال حاضر بیش از 80 درصد از نیروهای منطقه1 ساماندهی قطعی شده اند و همکارانمان در حال صدور پیش نویس ابلاغ انشایی معلمین گرانقدر منطقه هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار