تشکیل سیزدهمین جلسه ساماندهی نیروی انسانی مناطق شهر تهران در منطقه 7 باحضور مدیر کل شهر تهران

تهران (پانا) - فولادوند در جلسه ی ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش منطقه 7 گفت: ملاک ما برای ساماندهی نیروی انسانی سیستم سناد ،تعداد دانش آموزانی که در این سیستم ثبت نام می کنند و تعداد کلاس های است که با توافق شما ایجاد خواهند شد.

کد مطلب: ۹۱۷۶۱۴
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل سیزدهمین جلسه  ساماندهی نیروی انسانی مناطق شهر تهران در منطقه 7 باحضور مدیر کل شهر تهران

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 7 شهر تهران،جلسه ی کمیته ی ساماندهی نیروی انسانی منطقه با هدف ساماندهی بهینه ی نیرو ها و همچنین توجه به ملاک های کمی و کیفی در امر ساماندهی، با حضور فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران،حدادی معاون پژوهش اداره کل و هیئت همراه در سالن جلسات شهید مطهری در حال برگزارگردید.

در ابتدای جلسه سعید ربوشه مدیر آموزش و پرورش منطقه ,ضمن خیر مقدم و تشکر از مدیر کل و هیئت همراه بابت حضور در جلسه ی ساماندهی نیرو های انسانی منطقه اعلام داشتند که ان شا الله امسال نیز همچون سالهای قبل ساماندهی نیروی انسانی رو با دقت و آرامش انجام خواهیم داد. ایشان سپس به بررسی اجمالی و ضعیت نیروی انسانی در سالی که گذشت پرداختند و اعلام داشتند که کمبود نیروی انسانی موظف در منطقه در سال گذشته بسیار مشهود بود است که امید است در سال جدید با تدابیری که در جذب نیرو از سایر مناطق و استان ها اندیشیده شده است ، این مهم نیز مرتفع گردد.
در ادامه عبدالرضا فولادوند ،مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران,ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران در ماه رحمت الهی و شب های قدر, و تشکر از جناب ربوشه و مجموعه ی اداره که در سال گذشته امر ساماندهی نیروها را به عهده داشتند اعلام کردند با توجه به اینکه در سال جاری حدود 6700 نفر از همکاران بازنشسته خواهند شدو حدود 2000 نفر از همکارانی که در سال گذشته بایستی باز نشسته می شدند و بزرگواری کردند و یک سال دیگر در جمع ما بودند امسال بازنشته خواهند شد که جمعا خروجی در حدود 9000نفر خواهد بود .در مقابل این خروجی حدود 550 نفر نیروی جدید خواهیم داشت که با این حجم از بازنشستگی کار ساماندهی رو در تمام مناطق با مشکل مواجه خواهد کرد که ان شا الله با تدابیر اندیشیده شده از این مرحله ی حساس گذر خواهیم کرد.
ایشان هدف از تشکیل و حضور خود و هیئت همراه را در جلسات ساماندهی نیروی انسانی مناطق، همکاری و همفکری با مجموعه ی مناطق در ساماندهی کمی و کیفی نیروی انسانی به نحوی که اولویت را بر خالی نبودن کلاس ها ی درس در شروع سالی تحصیلی پیش رو اعلام کردند.
در پایان خاطر نشان کردند که ملاک ما برای ساماندهی نیروی انسانی سیستم سناد ،تعداد دانش آموزانی که در این سیستم ثبت نام می کنند و تعداد کلاس های است که با توافق شما ایجاد خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار