بوستان سلامت امسال به بهره‌برداری می‌رسد

ارومیه(پانا)-بوستان سلامت ارومیه مجهز به فناوری هوشمند تا پایان سال جاری به طور رسمی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

کد مطلب: ۹۲۱۴۹۴
لینک کوتاه کپی شد
بوستان سلامت امسال به بهره‌برداری می‌رسد

شهردار ارومیه عنوان کرد: احداث زیرساخت‌های فناوری نوین دربوستان سلامت و تامین برق آن از طریق انرژی خورشیدی جزء مواردی است که این بوستان را به پارکی هوشمند تبدیل خواهد کرد.

وی ادامه داد: ایجاد پیست دوچرخه‌سواری و پیاده‌ روی ازجمله سایر اقدامات شهرداری ارومیه در بوستان سلامت است که برای رفاه بیشتر شهروندان اجرا میشود.

شهردار ارومیه افزود: متاسفانه با پیمانکار قبلی این پروژه به دلیل عدم توانایی مالی قطع همکاری شد و پیمانکار جدید پروژه حداکثر باید تاپایان سال جاری آن را تحویل شهرداری ارومیه دهد.

حضرت‌پور گلنگ زنی پروژه تراموا، افتتاح فاز اول کمربندی دوم شهر، فازدوم و سوم تقاطع غیر همسطح آذربایجان، ساماندهی ورودی‌های شهرواستقرار پل عابر پیاده در محدوده کمربندی شهر را جزء سایر برنامه‌های شهرداری ارومیه در سال 98 اعلام کرد.

وی به مسیر تراموای شهری ارومیه اشاره کرد و گفت: مسیر تراموای شهری ارومیه از جاده چی چست آغاز شده و بعد از گذر از خیابان‌های هفده شهریور، امام و مدرس به انتهای خیابان هشت‌شهریور ختم می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه شهرداری منتظر مشخص شدن سهم خود از اراضی ارتش است، خاطرنشان کرد: بعد از تعیین تکلیف وضعیت این اراضی؛ امکانات جدیدی برای اوقات فراغت خانواده طراحی و ایجاد می‌شود،

شهردار ارومیه هدف بلند مدت شهرداری را ایجاد 15 متر سرانه فضای سبز به ازای هر شهروند در ارومیه تا پایان سال 1404 عنوان کرد که می‌تواند در دست یافتن به شهر ایده آل و سرسبز نیز موثر باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار