نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: استان فارس یکی از اهداف تروریستی است

شیراز(پانا)-نایب رییس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در مراسم معارفه فرماندهی انتظامی استان فارس بیان داشت: امروز استان فارس یکی از اهداف تروریستی است،آمریکا و استکبار جهانی با ایجاد تروریسم سازمان یافته به سوی امنیت این کشور حمله کرده است از این رو نظام جمهوری اسلامی به مقابله با این تهدید دشمن پرداخت.

کد مطلب: ۹۲۱۱۱۲
لینک کوتاه کپی شد
نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: استان فارس یکی از اهداف تروریستی است

محمد مهدی برومندی با تاکید بر اینکه در یک حکمرانی خوب باید آموزش، مسکن، امنیت و را فراهم کند، که ضروری ترین نیاز مردم بدون قید و شرط امنیت است تاکید کرد: اقتدار نظام در درون و بیرون کشور مثال زدنی است و جمهوری اسلامی توانسته امنیت را در کشورهای همسایه هم فراهم کند.

برومندی با اشاره به اینکه امروز منطقه خاورمیانه با توسعه تروریسم سازمان یافته مواجه است، آمریکا و استکبار جهانی با ایجاد تروریسم سازمان یافته به سوی امنیت این کشور حمله کرده است از این رو نظام جمهوری اسلامی به مقابله با این تهدید دشمن پرداخت، افزود: مسیر قاچاق کالا، مواد مخدر و همچنین قاچاق انسان از این استان می گذرد.

وی با اشاره به اینکه دشمن هرکدام از اقدام های ترورستی که در کشور رخ داده بود را در مقیاس بزرگ تر برای فارس در نظر گرفته بود که با همکاری شورای تامین این مسئله در نطفه خفه شد، یادآور شد: بودجه نیروی انتظامی در سال 98 به 175 هزار میلیارد ریال افزایش یافت اما این به هیچ وجه کافی نیست و مجلس و دولت باید همکاری کنند.

رئیس مجمع نمایندگان فارس خاطر نشان کرد:استان فارس اولین مقصد گردشگری است و از این رو باید این استان امن باشد و این امنیت را امروز در سایه همکاری های شورای تامین و همچنین فعالیت های نیروی انتظامی را شاهد هستیم.

دراین مراسم از خدمات سردار گودرزی تجلیل و سردار رهام بخش حبیبی به سمت فرماندهی نیروی انتظامی فارس منصوب شد.

خبرنگار:محمد فروتن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار