رفتارهای مشکوک سرخآبی‌ها در فضای مجازی؛ ملی‌پوش استقلال راهی پرسپولیس می‌شود؟

تهران (پانا) – پست‌ها و رفتارهای بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس می‌تواند نشانه‌های خبر از انتقالی جنجالی داشته باشد.

کد مطلب: ۹۲۱۰۳۳
لینک کوتاه کپی شد
رفتارهای مشکوک سرخآبی‌ها در فضای مجازی؛ ملی‌پوش استقلال راهی پرسپولیس می‌شود؟

در حالی که با بازگشت تیم ملی فوتبال ایران از اردوی کره جنوبی باید به صورت رسمی در انتظار آغاز فصل نقل و انتقالات و جابجایی‌های بزرگ بود، ارسال برخی کدها در فضای مجازی از سمت بازیکن‌های مطرح گمانه‌زنی درباره آنها را جدی می‌کند.

از جمله کدهای مهمی که طی روزهای اخیر ارسال شده، استوری برادر علی دشتی هافبک تکنیکی سایپا بود که دشتی را با پیراهن استقلال نشان می‌داد و همچنین امیر ارسلان مطهری مهاجم ذوب آهن هم با گذاشتن 4 قلب آبی در اینستاگرامش خبرساز شده بود.

اما دقایقی قبل علی علیپور مهاجم پرسپولیس با قرار دادن یک استوری در اینستاگرامش شائبه‌های بزرگی را دامن زد. همانطور که در عکس زیر مشخص است در استوری علی علیپور بازیکنان پرسپولیسی تیم ملی حضور دارند اما در بین آنها سید حسین حسینی گلر ملی‌پوش استقلال ایستاده است.

نکته ویژه این استوری را باید قرار دادن دو قلب قرمز زیر نام سید حسین حسینی و یک بمب در میانه آن دانست، کدی که می‌تواند این شائبه را ایجاد کند که سید حسین حسینی گلر استقلال احتمالا بمب نقل و انتقالات فوتبال ایران خواهد بود و راهی پرسپولیس می‌شود تا جای علیرضا بیرانوند را بگیرد.

اما موضوع دیگری که این گمانه را تقویت می‌کند حرکت سید حسین حسینی در اینستاگرام است. او طی حرکتی عجیب قلب آبی اینستاگرامش را برداشت.

به هر ترتیب حرکات مشکوک علی علیپور و سید حسین حسینی می‌تواند پیام‌هایی مبنی بر پرسپولیسی شدن این گلر بدهد اما باز هم باید در انتظار روزهای آینده ماند و دید چه اتفاقاتی پیرامون قفس توری استقلال رخ خواهد داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار