باشگاه استقلال با پیشنهاد نجومی سید حسین حسینی برای تمدید موافقت کرد

تهران (پانا) - گلر ملی‌پوش استقلال خبر پیشنهاد 6 میلیاردی‌اش برای تمدید قرارداد را تایید کرد و از قبول این پیشنهاد توسط باشگاه استقلال خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۲۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد
باشگاه استقلال با پیشنهاد نجومی سید حسین حسینی برای تمدید موافقت کرد

به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی بعد از صحبت های معاون ورزشی استقلال در قبال شرط و شروط عجیب بازیکنان ملی پوش از جمله دروازه بان این تیم، سیدحسین حسینی در مصاحبه ای اختصاصی با سایت ورزش سه به تمامی ابهامات و اتهامات زده شده واکنش نشان داد و گفت باشگاه با تمامی خواسته های او تا قبل از رسمی شدن قرارداد سیدمهدی رحمتی با پدیده موافقت کرده بود.

سیدحسین با اشاره به این که اختلاف او با باشگاه تنها بر سر سالی 250 میلیون تومان بود نسبت به صحبت های علی خطیر موضع گرفت و مدعی شد تنها به خاطر آرامش استقلال و حفظ اخلاق حرفه ای مطالبی که در نشست های خصوصی با معاون استقلال در منزل یکی از پیشکسوتان تیم می داند را بر زبان نمی آورد چون دوست ندارد بازیکنی بی اخلاق شناخته شود.


متن گفتگوی دروازه بان ملی پوش استقلال به این شرح است؛

دوست داشتم اولین نفر تمدید کنم

اصلا دوست نداشتم سر قرارداد من حاشیه ای درست شود و قصدم این بود اولین نفر تمدید کنم. اما حالا که آقایان برخی صحبت های خصوصی را مطرح کردند بد نیست من هم برخی مسائل پشت پرده را شفاف به گوش همه هواداران برسانم. فکر می کنم در جریان قرار دادن هواداران آن هم به صورت درست نه خط و خطوطی بتواند بسیاری از ابهامات را برای همه برطرف کند.

کدام شرط؟ خود منزوی گفت یکی از شما دوگلر باید بروید

من شرطی نگذاشتم. حرف من این بود جایی باشم که گلر شماره یک باشم تا دیده شوم. در همان جلسه هم گفتم که حق آقای رحمتی است به عنوان پیشکسوت و برادر بزرگتر من در این جا بماند. باشگاه گفت ما می خواهیم اگر می شود هر دو شما با هم باشید اما من گفتم به صلاح نیست و مهر تایید این حرف من هم آقای منزوی است که تایید کرد و گفت شما در کنار هم تمرکز نخواهید داشت. ایشان گفت باشگاه هم به این نتیجه رسید که یکی از ما باید بمانیم. چطور شد این مساله را بعد از رفتن آقا مهدی علنی کردند و قبلش اصلا صحبتی از آن نبود پس هوادار خودش بهترین قاضی خواهد بود که چه کسی شرط گذاشته چه کسی نگذاشته است.

همیشه کمترین دریافتی را در استقلال داشتم

اما در بحث قرارداد مالی؛ هواداران در این سال ها خوب می دانند که حسین حسینی همیشه کمترین مبلغ و دریافتی را داشته است. در دو سال گذشته با آن شرایط خوب که داشتم در آخر هر فصل پیشنهادات مالی سنگین داشتم اما با همان 900 تومان قراردادم در استقلال ماندم و از این پول هم تنها 400میلیون تومان دریافتی داشتم. حتی کمتر از بازیکنانی که خودشان آوردند همین طور خارجی ها و خریدهای داخلی که بیشتر فصل روی نیمکت بودند قرارداد پایین تری داشتم و قراردادم در حد تیم امید و زیر 23 ساله ها بود. چرا آن زمان کسی نیامد بگوید قرارداد حسینی کم است باید زیادش کنیم؟!

باشگاه با قرارداد شش میلیاردی برای دو سال موافقت کرد

در جلسه ای که با باشگاه استقلال داشتیم پیشنهاد مالی باشگاه به من دو ساله 5.5 میلیارد بود. من به باشگاه گفتم چون سال های قبل دریافتی کمی داشتم لطف کنید قراردادم را برای دو سال 6 میلیارد تومان ببندید که اختلاف الان من با باشگاه سالی 250 میلیون تومان می شد. جالب این که باشگاه 12 ظهر دیروز به من اوکی داد و گفت شش میلیارد تومان قابل قبول است بیا قرارداد امضا کن. قرار شد برویم باشگاه با آقای فتحی قرارداد را امضا کنیم. در این بین من هم مثل خیلی ها خواستار مطالبات سال گذشته ام شدم که قرار شد باشگاه خبر بدهد اما به یکباره همه چیز تغییر کرد.

حالا که شفاف سازی می کنند بقیه قراردادها را نیز شفاف بیان کنند

اصلا کجای دنیا مذاکرات خصوصی را یک باشگاه علنی می کند. آقای خطیر در این مدتی که در باشگاه بود جز ایجاد مشکلات و تفرقه افکنی بین اعضای تیم مگر عایدی داشته است؟ حالا که بحث شفاف سازی شده چطور ریز قرارداد شش خارجی که در این فصل آمدند علنی نمی شود؟ مذاکرات ترکیه چرا علنی نشده است؟ چطور مبالغ قراردادهای خارجی ها نجومی نیست! ایسما اگر می ماند 600 هزار دلار باید پول می گرفت که می شد برای یک فصل 9 میلیارد تومان + مالیات که برعهده باشگاه بود و آپشن های دیگر که نزدیک به 11 میلیارد هزینه می شد. چطور این مسائل را آقای خطیر شفاف سازی نکرد تا هواداران هم در جریان قرار بگیرد.

با آقا فرهاد برای امضای قرارداد توافق کردیم

بد نیست این سئوال را هم بپرسم. آیا تا حالا به هواداران گفته شده است بازیکن تیم ملی ایران پارسال 425 میلیون تومان دریافتی بیشتر نداشت؟ بله من این پول را گرفتم. چرا این صحبت ها را نگفتند تا عرق و تعصب من به استقلال علنی شود؟ تنها حرف هایی می زنند که هوادار بی خبر از پشت پرده های باشگاه بیاید و روبروی من قرار بگیرد. نه این انصاف نیست و همان طور که آقا فرهاد مجیدی گفت ما خیلی نزدیک شده بودیم که قرارداد تمدید شود.

برخلاف آقا فرهاد و منزوی ایشان اصلا احترام گذاشتن بلد نیست

من تشکر می کنم از آقای فرهاد مجیدی و کامران منزوی که به شدت در نشست ها با احترام با من برخورد کردند و در حال نهایی کردن توافق بودند اما این آقا آتش اختلاف را شعله ور کرد. از من هم نپرسید بلکه از کلیه تیم استعلام بگیرید که آتش اختلاف را در تیم چه کسی روشن می کند؟ پاسخ کاملا مشخص است چون تنها کسی که نامش را می شنوید ایشان است چون نه نحوه مذاکره را بلد است نه نحوه احترام گذاشتن به بازیکن را می داند. من از آقای منزوی و فرهاد مجیدی واقعا تشکر می کنم که نهایت احترام را گذاشتند. اما آقای خطیر فقط برای خارجی ها وقت و زمان همین طور احترام قائل است و برای داخلی ها نه. دست و دلبازی های آقای خطیر فقط برای خارجی های استقلال بود و بس.

نمی خواهم حرف های خصوصی اش در قبال مدیران ارشد را بگویم

ما مسائل خانوادگی را تا این لحظه هیچ جایی بیرون از باشگاه به زبان نیاوردیم. به نظرتان درست است الان من حرف های خصوصی ایشان در قبال سایر مدیران ارشد باشگاه را به زبان بیاورم؟ همین طور مربیان و بازیکنان دیگر! خوب نیست این وضعیت رقم بخورد. نه آقای خطیر عزیز؛ اینجا استقلال است با سابقه ای بزرگ و درخشان. مکتب بزرگ استقلال هیچ وقت اجازه نمی دهد کسی مقابل بزرگ تر از خودش قرار بگیرد. در مکتب استقلال قرار دادن بازیکن مقابل هوادار یا بازیکن مقابل بزرگ ترش جایی ندارد من در تمام این شش سالی که افتخار پوشیدن پیراهن استقلال را پیدا کردم به خوبی این مکتب را آموختم و حرف هایی که از شما شنیدم را در دلم محفوظ نگه می دارم.

خطیر از توافق من و باشگاه زیاد خشنود نبود

ما کلا دو جلسه رسمی با استقلال داشتیم. اول با آقای مجیدی بود و دومین جلسه هم با آقای منزوی که همه چیز درست و اصولی داشت پیش می رفت و توافقات کلی را انجام داده بودیم. اما گویا آقای خطیر اصلا از این اتفاق و اخبار آن خشنود نبودند!

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار