5 دوره آموزشی ویژه مدیران و مدیر آموزگاران استان کردستان برگزار می شود

سنندج(پانا)-رئیس اداره برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان گفت: در راستای اجرای برنامه نظام راهبری مدرسه محوری، 5 دوره آموزشی ویژه مدیران و مدیر آموزگاران استان برگزار می شود.

کد مطلب: ۹۲۰۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد
5 دوره آموزشی ویژه مدیران و مدیر آموزگاران استان کردستان برگزار می شود

یدالله احمدی رئیس اداره برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کردستان با اعلام این خبر گفت: 5 دوره آموزشی ویژه مدیران و مدیر آموزگاران از امروز یکشنبه 19 خرداد ماه 98 از طریق سامانه ltms برای کلیه واجدین شرایط فعال می گردد.

احمدی به عناوین و ساعت دوره های آموزشی و همچنین زمان ثبت نام و شروع دوره ها در سامانه ltms نیز اشاره کرد و گفت: شروع دوره 16 ساعته برنامه ریزی عملیاتی در آموزش و پرورش و دوره 12 ساعته روش ها و راهبردهای کیفیت بخشی به مدیریت مدارس از سی ام تیرماه سال جاری خواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین دوره های 24 ساعته نظارت و راهنمایی تعلیماتی، 24 ساعته مدیریت مشارکتی در سطح مدرسه و 12 ساعته اصول شاداب سازی مدارس نیز از 16 تیرماه امسال شروع خواهد شد.

رئیس اداره برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان تاکید کرد: در سال تحصیلی آتی فقط برای مدیر و مدیرآموزگارانی ابلاغ مجدد مدیریت صادر می گردد که دوره های ویژه مدیریت را گذرانده باشند.

به گفته احمدی فقط مدیران و مدیرآموزگاران می توانند در این دوره شرکت نمایند و امکان صدور گواهی نامه برای سایر معلمان وجود ندارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین دوره آموزشی « مدیریت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی » نیز به مدت 16 ساعت ویژه مدیران و مدیرآموزگاران نیز تا تاریخ 10 مرداد ماه 98 به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

گفتنی است همه هزینه های برگزاری این دوره های آموزشی بر عهده معاونت پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار