استاندار قزوین تاکید کرد؛

ضرورت حمایت و توجه ویژه به اقشار نیازمند جامعه

قزوین (پانا) - استاندار قزوین گفت: حمایت های مادی از خانواده های نیازمند ضروری است و همه مسئولان و مدیران استان باید به اقشار ضعیف جامعه توجه ویژه داشته باشند.

کد مطلب: ۹۲۰۱۸۶
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت حمایت و توجه ویژه به اقشار نیازمند جامعه

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین ،عبدالمحمد زاهدی روز شنبه در نشست بررسی مسکن ایتام استان قزوین که در استانداری برگزار شد، بر ضرورت حمایت های مادی از خانواده های نیازمند تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: همه مسئولان و مدیران استان باید به اقشار ضعیف جامعه توجه کنند چون این افراد بدون کمک های خیرخواهانه نمی توانند همه نیازهای خود را برآورده سازند.
وی در ادامه گفت: ساخت ۹۷ مسکن برای ایتام قزوین در دستور کار مسئولان استان قرار گرفته و هماهنگی و هم افزایی مناسبی میان دستگاه‌ها در این زمینه وجود دارد.
وی با بیان اینکه اقدامات لازم برای تامین زمین در دستور کار اداره کل راه و شهرسازی قرار دارد، اظهار داشت: باید مکاتبات لازم از سوی کمیته امداد با وزارت راه و شهرسازی در این زمینه صورت گیرد تا هر چه سریعتر شاهد تامین اعتبارات لازم برای خرید زمین باشیم.
زاهدی به تولید عمده مصالح ساختمانی کشور در استان قزوین اشاره کرد و گفت: می توان از این مصالح با تخفیف زیر قیمت بازار در ساخت مسکن ایتام استفاده کرده و هزینه ساخت مسکن را در استان کاهش داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار