افزایش ۴ برابری زمان ماندگاری گردشگران در مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی

اردبیل (پانا) - مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل از افزایش ۴ برابری زمان ماندگاری گردشگران در مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۹۹۸۸
لینک کوتاه کپی شد
افزایش ۴ برابری زمان ماندگاری گردشگران در مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی

نادر فلاحی تصریح کرد: زمان ماندگاری گردشگران در مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی به ۴ برابر افزایش یافته است.

او گفت: میانگین ماندگاری هر مسافر در مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی حدود ۴۰ دقیقه بود که این میزان بعد از آغاز سال جدید به بیش از ۲ ساعت و نیم افزایش یافته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان علت این افزایش را بازگشایی مسیر شربتخانه و اتصال آن به موزه باستانشناسی، راه اندازی موزه دایمی جاذبه‌های تاریخی و طبیعی استان در محل نگاراخانه خطایی و ارایه خدمات مناسب برای گردشگران و مسافران عنوان کرد.

فلاحی با اشاره به اینکه اقدامات شاخصی در این مجموعه در حال انجام است، افزود: ایجاد موزه فرش و دستبافته‌های اردبیل، ایجاد موزه صفویه شناسی، احداث سردرب عالی قاپو و نیز راه اندازی مجموعه خدماتی و پذیرایی جزء برنامه‌های اصلی ما در مجموعه بقعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی است.

او اضافه کرد: مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی هر ساله پذیرای میهمانان و گردشگران بسیاری از داخل و خارج کشور است که نیازمند ارتقاء سطح خدمات برای مسافران بود و با اجرایی شدن این اقدامات نیاز‌های گردشگران به بهترین نحو در این مجموعه تامین خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار