امام جمعه موقت سمنان:

آب به آسیاب دشمن نریزید/ شکرگزار نعمت امنیت در کشور باشیم

سمنان (پانا) - امام جمعه موقت سمنان گفت: در برابر امنیت و اقتداری که در دنیا پیدا کرده اید باید قدرشناس باشید.

کد مطلب: ۹۱۹۸۹۵
لینک کوتاه کپی شد
آب به آسیاب دشمن نریزید/ شکرگزار نعمت امنیت در کشور باشیم

حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر عبدوس امام جمعه موقت سمنان در خطبه های عبادی سیاسی این هفته با اشاره به اینکه شکر به معنای حق شناسی است، گفت: نعمت هایی که خداوند خلق کرده است اگر درست مصرف کنیم، شاکر هستیم.

وی با اشاره به اینکه در زمانی که استعمار زده بودیم قدرتمندان در فکر نابودی ما بودند، امروز به برکت ولایت دارای اقتدار و قدرت شده ایم، اظهار کرد: در برابر امنیت و اقتداری که در دنیا پیدا کرده اید باید قدرشناس باشید.

عبدوس با توجه به اینکه وحدت، انسجام و همدلی دست در دست هم داد که امنیت را بدست آوریم، بیان کرد: با داشتن امنیت و اقتدار نباید آب به آسیاب دشمن ریخت.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان از قدرت بازدارندگی ما با خبر هستند، گفت: ناوهای آمریکایی حتی جرات نزدیک شدن به خلیج فارس را هم نداشتند.

عبدوس با اشاره به اینکه ترامپ گفته می خواهند کمک ایرانی ها باشند، افزود: امروز آمریکا ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد دلار بدهی دارد و سالانه دارای ۴۰ هزار میلیون فقیر مطلق است، فعلا به کشور خودت برسید.

امام جمعه موقت سمنان اظهار کرد: با مشکلات کنار می آییم و آن را رفع می کنیم و اجازه نمی دهیم عده ای با یاس در روحیه مقاومت تاثیر بگذارند.

وی با اشاره به نعمت نفت و گاز در سراسر ایران گفت: خداوند سرمایه عظیمی به کشور ما عطا کرده است که باید بهینه از آن استفاده شود و خام فروشی صورت نگیرد.

عبدوس همچنین تصریح کرد: نداشتن گران فروشی و قاچاق نشان دهنده شکرگزاری از این سرمایه هاست.

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در سالروز ارتحال امام(ره) بیان کرد: بالاترین و مهمترین خصیصه امام خمینی(ره) مقاومت بود.

وی افزود: امام در طول زندگانیش هیچ نرمشی نشان ندادند و در مقابل تهدیدها و زورگویی ها مقاومت کردند.

عبدوس با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۱۰۰ کشور در جهان گفت: آمریکا و اسراییل با طرح معامله قرن می خواهند کاری کنند که نام فلسطین فراموش شود که ملت مسلمان همیشه حامی فلسطینی ها خواهند بود و نخواهند گذاشت این طرح عملی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار