امنیت، نعمتی است که ارزش آن در نبودش احساس می‌شود

شیراز (پانا) - استاندار فارس ، با بیان اینکه امنیت، نعمتی است که ارزش آن در نبودش احساس می‌شود ، گفت: امنیت، پایه ی توسعه و رفاه یک کشور است و مولفه‌های امنیت قانون‌مداری، نظم پذیری،تعامل مثبت و حسنه با مردم نظم را به سمت و سوی عمومی بردن است که فرماندهی انتظامی فارس تمام این مولفه‌ها را باهم داشت.

کد مطلب: ۹۲۱۱۰۹
لینک کوتاه کپی شد
امنیت، نعمتی است که ارزش آن در نبودش احساس می‌شود

عنایت اله رحیمی در مراسم تکریم و معارفه‌ی فرمانده نیروی انتظامی فارس، با اشاره به اینکه سردار گودرزی رتبه ی ارتقا‌ی امنیت استان را به نیکی و درستی افزایش داد و ویژگی‌ها و خصلت‌های خوبی را به جای گذاشته، گفت: توففیقات سردار گودرزی در سایه تعاملی بود که با مجموعه ی تحت فرماندهی و شورای تامین استان و نیروهای اثر گذار و زیرنفوذ در استان داشتند و با همدلی و اتحاد و همفکری توانستند نظم و امنیت را در استان برقرار کنند.

رحیمی با تاکید بر اینکه وجود امنیت متاثر از مولفه های مختلفی است که در عملکرد سردار گودرزی به آن توجه ویژه ای شده بود، افزود: نظم پذیری و تعامل با مردم از جمله این مولفه ها بود.

وی از فرمانده نیروی انتظامی کشور خواست تا به خاطر با توجه به گستردگی فارس و مولفه های مختلف موثر بر ارتقا امنیت که در فارس وجود دارد، لازم است توجه ویژه ای به مجموعه نیروی انتظامی در فارس شکل بگیرد و اظهارداشت: گستردگی فارس از سویی یک پتانسیل و از سوی دیگر هم می تواند تهدید باشد، وجود گروه های سیاسی، مذهبی و اعتقادی می تواند توانمندی و یا تهدید محسوب شود و در ادامه فعالیت های خوب نیروی انتظامی، باید گفت مدیریت خوبی در روز هفتم آبان که به شکل تهدید محسوب می شود، شکل گرفت که به خوبی مدیریت شد و در سال های آینده هم با مدیریت اجازه نخواهیم داد که این تهدید شکل بگیرد.

در طی این مراسم سردار احمد علی گودرزی فرمانده اسبق نیروی انتظامی استان فارس در گزارشی از عملکرد ۵ ساله ی خود اظهار داشت:استان فارس از ٣مولفه برخوردار است که هم شامل عملیاتی و هم انتظامی و ترافیکی است.در سطوح عالی ناجا در هر دو سال یکبار مجموعه ی انتظامی استان ها را ارزیابی می کنند که قریب به اتفاق بیش از 80نفر سرهنگ و سرتیپ دوم هستند در سال ٩۴ و ٩٦ این استان توانست رتبه ی اول را در کشور کسب کند.

گودرزی ادامه داد:در قرارگاه جهادی تربیت و آموزش که در 4 سال گذشته در دو مرحله انجام گرفت استان فارس در رتبه ی اول کشور قرار گرفت. در ایام خاص مانند تعطیلات نوروز جزو استان های برتر بوده ایم.با همکاری اعضای شورای تامین و فرماندهان اجازه نداده ایم که گره ی امنیتی در استان به وجود بیاید.بیش از 30 نفر از اشجار مسلح در درگیری مستقیم با نیروی انتظامی به هلاکت رسیدند.

وی خاطر نشان کرد:در بحث معیشت کارکنان هر وقت که قصد کمک به نیروهایمان را داشته ایم لطف و عنایت حق تعالی را در کار احساس کرده ایم.

در این مراسم سردار رهام بخش حبیبی به عنوان فرمانده نیروی انتظامی فارس منصوب شد.

خبرنگار:محمد فروتن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار