میرشفیعی: اولویت سال تحصیلی پیش رو تقویت نقاط مثبت و حذف نقاط ضعف مدارس است

تهران (پانا) - جلسه مدیران ابتدایی مدارس دولتی در خصوص تشکیل ستاد ثبت نام و فعالیت های تابستانی در سالن جلسات منطقه تشکیل گردید.

کد مطلب: ۹۱۹۱۶۳
لینک کوتاه کپی شد
میرشفیعی: اولویت سال تحصیلی پیش رو تقویت نقاط مثبت و حذف نقاط ضعف مدارس است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 2 شهر تهران، امروز 12 خرداد ماه جلسه مدیران ابتدایی مدارس دولتی در خصوص تشکیل ستاد ثبت نام و فعالیت های تابستان مدارس با حضور مدیریت منطقه برگزار گردید.

میرشفیعی، مدیریت آموزش و پرورش منطقه 2 تهران ضمن تسلیت ایام حزن و اندوه رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، از تلاش یکساله مدیران در بخش آموزش که عامل عزت و آبرو برای نظام تعلیم و تربیت بودند تقدیر و تشکر نمود.

وی افزود: کار تربیت سهل نیست و باید مدیران با تشکیل ستاد ثبت نام با بررسی نقاط قوت و ضعف خود نسبت به حل مشکلات و چاره اندیشی با عوامل اجرایی سالتحصیلی پیش رو را با برنامه ریزی شروع نمایند. قطعا اولین چیزی که برای خانواده ها مهم است سپردن فرزندان خود به افرادی در مدارس است که تعلیم و تربیت را در کنار آموزش اهمیت می دهند.

مدیرآموزش و پرورش از هدف گذاری به عنوان اولین حرکت عوامل اجرایی مدرسه نام بردو گفت: سعه صدر و نگاه مادران در ثبت نام مهم است و کار شما مشارکت و تسهیل گری در امور است و منطقه نیز به عنوان حامی و هدایت گر در کنار شما سروران خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار