جلسه اعضای کمیته های تخصصی مشاورین جوان منطقه 2

تهران (پانا) - مدیرمنطقه 2 آموزش و پرورش شهر تهران گفت: با نگاه مدیرانه درگیر مسائل شوید و با اراده و اختیار شغل خود را انتخاب نمائید ، معلمی با سختی های که دارد اما عشق خاصی در آن نهفته و چه چیزی از این بالاتر که ما به خاطر دانش آموز اینجا گرد هم آمده ایم و باید با خود عهد ببندیم که نیت ها را خالص و هیچ تصمیمی نگیریم که مغایر با خیر و صلاح دانش آموزان باشد.

کد مطلب: ۸۸۲۱۶۲
لینک کوتاه کپی شد
جلسه اعضای کمیته های تخصصی مشاورین جوان منطقه 2

جلسه اعضای کمیته های تخصصی مشاورین جوان منطقه 2 با حضور مدیرآموزش و پرورش ، اعضای شورای معاونین و هاشمی نژاد مشاور جوان اداره در سالن جلسات برگزار گردید.

میرشفیعی با تسلیت به مناسبت در گذشت عالم فقید یار وفادار حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری ، فقدان این روحانی برجسته انقلاب اسلامی را تسلیت عرض نمود. و یادی نمود از جان باختگان واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی و این ضایعه اسفناک را به جامعه دانشگاهی کشور تسلیت عرض نمود.

میرشفیعی با نقل قولی از مسئولین آموزش و پرورش گفت : 5 سال آینده 600 هزار نفر بازنشسته خواهند شد که این یعنی ⅔ معلمین، که اگر برنامه ریزی نشود می تواند بحران ایجاد کند اما اگر به عنوان یک فرصت طلایی نگاه شود یک پوست اندازی کامل در مجموعه آموزشی کشور رخ خواهد داد و نیروی جوان به بدنه آموزشی تزریق می گردد. و باید نهایت بهره برداری را برد چون جوان همراه با نوآوری و شکوفایی است .

وی در ادامه افزود: با نگاه مدیرانه درگیر مسائل شوید و با اراده و اختیار شغل خود را انتخاب نمائید ، معلمی با سختی های که دارد اما عشق خاصی در آن نهفته و چه چیزی از این بالاتر که ما به خاطر دانش آموز اینجا گرد هم آمده ایم و باید با خود عهد ببندیم که نیت ها را خالص و هیچ تصمیمی نگیریم که مغایر با خیر و صلاح دانش آموزان باشد.

در پایان از معلمین جوان خواست که منطقه را نقد عادلانه نمایند و در بهتر اداره شدن منطقه 2 همکاری نموده و پیشنهادات ارزنده ارائه نمایند که نظرات شما برای ما مفید و ارزشمند است.

هاشمی نژاد مشاور جوان منطقه گفت: در بین همکاران منطقه اگر زیر 40 سال ها را جوان بدانیم ، یازده درصد پرسنل جوان می باشند که می شود 391 نفر نیروی جوان که از این آمار 72درصد خانم ها و 28 درصد را آقایان تشکیل می دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار