رقابت 5 نامزد برای انتخاب رئیس هیات کشتی چهارمحال و بختیاری

انتخابات رئیس هیات کشتی چهارمحال و بختیاری با حضور 5 نامزد ثبت نام شده برگزار می شود.

کد مطلب: ۹۱۹۰۵۰
لینک کوتاه کپی شد
رقابت 5 نامزد برای انتخاب رئیس هیات کشتی چهارمحال و بختیاری

شهرکرد (پانا) -معاون امور توسعه ورزش چهارمحال وبختیاری روز شنبه گفت: مجمع انتخابات هیات کشتی استان برای انتخاب رئیس با حضور ۵ نامزد برگزار می شود.

علیرضا تشنیزی اظهار کرد: انتخابات هیات کشتی استان روز یکشنبه ۱۲ خردادماه ماه زیر نظر اداره کل ورزش و جوانان با حضور سرپرست فدراسیون به منظور تعیین و انتخاب رئیس هیات به مدت ۴ سال در سالن اجتماعات المپیک اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار می‌شود.

به گفته وی، در این انتخابات رحمان حیدری، جهانبخش سلیمیان، محمدرضا سیاهپور، محمد مسعودی و هاشم هادی پور نامزد احراز پست رئیس هیات کشتی هستند.

گفتنی است؛ کشتی چهارمحال و بختیاری در دهه های اخیر با افت و خیزهای مختلفی روبرو بود، به گونه ای که در دوره های زمانی مختلف، تعدادی از کشتی گیران رده سنی به اردوهای تیم ملی دعوت می شدند و در دوره ای نیز هیچکدام از کشتی گیران این استان در تیم ملی شرکت نداشتند.

کشتی چهارمحال و بختیاری به دلیل فیزیک بدنی بالای ورزشکاران از همان ابتدا یک رشته خاص در استان بود و این استان در لیگ برتر نیز یک تیم از این استان در دهه ۸۰ حضور داشت.

در دهه ۷۰ نیز این استان میزبان مسابقات بین المللی جام کودک بود که برای نخستین بار کشتی گیران عراقی در ایران حضور یافتند.

در کشتی چهارمحال و بختیاری در مسابقات آموزشگاهی و مسابقات ملی، کشتی گیران نامداری چون محمد طلایی و علیرضا حیدری از کشتی گیران ناشناخته و گمنام استان شکست خوردند و حتی در دوره ای، شکست محمد طلایی قهرمان اصفهانی تیم ملی ایران از کشتی گیران چهارمحال و بختیاری تا ماه ها در محفل ورزشی مورد بحث بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار