رقابت 250 ورزشکار در مسابقات کشتی جام مولای عرشیان

اصفهان (پانا) - مسابقات کشتی در رده سنی خردسالان طی دو شب در ورزشگاه کوثر برگزار و نفرات برتر معرفی شدند.

کد مطلب: ۹۱۶۹۷۰
لینک کوتاه کپی شد
رقابت 250 ورزشکار در مسابقات کشتی جام مولای عرشیان

مسابقات کشتی جام مولای عرشیان از سوی معاونت ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و با همکاری هیأت کشتی استان اصفهان در سالن ورزشی کوثر برگزار شد.
این مسابقات طی دو شب و با حضور 250 ورزشکار در رده سنی خردسالان و در رشته های آزاد و فرنگی برگزار و به نفرات برتر مدال و حکم قهرمانی اهدا شد.
رییس هیأت کشتی استان اصفهان در خصوص برگزاری این مسابقات اظهار داشت: مسابقات کشتی جام مولای عرشیان در دو رشته آزاد و فرنگی برگزار شد که خوشبختانه استقبال بسیاری خوبی از طرف ورزشکاران و خانواده ها شد.
مصطفی میرزایی افزود: هدف از برگزاری این مسابقات ایجاد پشتوانه برای کشتی استان اصفهان بود که این کار با همکاری معلونت ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان بود و شاهد بودیم که مسابقات بسیار فنی و در سطح بالایی برگزار شد.
وی ادامه داد: یکی از اهداف و سیاست های هیأت کشتی این است که در تمام ماه ها مسابقات برگزار بشود و به همین خاطر در ماه مبارک رمضان نیز این مسابقات را برگزار کردیم و شاهد بودیم که خانواده ها از افطار تا سحر در کنار فرزندانشان به تشویق پرداختند و شور و نشاط به خانواده کشتی تزریق شد.
وی تصریح کرد: یکی دیگر از اهداف ما این بود که ورزشکاران در ماه رمضان با افت بدنی مواجه نشوند و انگیزه های لازم را برای ادامه کار داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار